Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:11:58 GMT

کونته: اشرف در پست خودش بهترین دنیا می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۸۲۹۱

کونته: اشرف در پست خودش بهترین دنیا می شود

سرمربی اینتر پس از درخشش اشرف حکیمی برابر بولونیا به ستایش از او پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته توانست با نتیحه 3-1 بر بولونیا پیروز شود و با 10 بازی و 21 امتیاز پشت سر میلان در رده دوم قرار بگیرد. میلان با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر صدرنشین است.

ستاره اینتر در بازی شب گذشته اشرف حکیمی بود که دو گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در هفته های اخیر بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود، به نوعی اعاده حیثیت کرد.

 

 

 

 

آنتونیو کونته در نشست خبری پس از بازی گفت:« گلی که بولونیا زد، غیرمنتظره بود و ما قطعاً باید در آن صحنه عملکرد بهتری می‌داشتیم چون در یک بازی دیگر خوردن چنین گلی می‌تواند حریف را به بازی برگرداند در حالی که ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم. فراموش نکنید که ما در ماه جولای یک تجربه ترسناک مقابل همین بولونیا داشتیم و در آن بازی ما یک پنالتی را از دست دادیم و بازی را مقابل حریفی 10 نفره 2 بر یک باختیم.

با توجه به همان اتفاق ما این بار مصمم‌تر و با تمرکز بیشتری بازی کردیم. بازیکنان دارند می‌آموزند که چگونه بازی کنند. اگر تمرکز کامل نداشته باشیم، ریسک خوردن گل‌های قابل پیشگیری بالا می‌رود.»

 

 

 

 

کونته در تمجید از اشرف حکیمی گفت:« این بازیکن فقط 20 سال سن دارد و فقط دو فصل در دورتموند بازی کرده است که آنجا هم سبک بازی‌شان کم و بیش تاکتیکی بود. حکیمی بازیکن سختکوشی است و متوجه تفاوت‌هایی که میان بازی در ایتالیا و آلمان وجود دارد شده است.

به نظر من او به تیم درستی آمده و با هدایت یک مربی درست می‌تواند در پست خودش یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود. اما هنوز کلی باید کار کند. من برایش خوشحالم چون چنین عملکردی اعتماد به نفس او را ارتقا می‌دهد درست همانطور که اشتباهات می‌تواند از اعتماد به نفسش کم کند. به همین دلیل او باید به یک تعادل نسبی برسد اما می‌دانم که همه این‌ها بخشی از فرآیند پیشرفت یک بازیکن است.»

 

بروسیا دورتموند اشرف حکیمی آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند اشرف حکیمی آنتونیو کونته اینتر میلان اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر، سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا و شهر میلان به پا کرده است. در این بنر که برگرفته از بازی مشهور GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلاد سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. مدافع هلندی اینتر به دلیل در دست گرفتن این بنر با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. او به دلیل این رفتار ناشایست خود از تئو هرناندز عذرخواهی کرد.

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دومفریز در استوری اینستاگرام نوشت:

در طول جشن قهرمانی، بنری در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می‌داد. من متوجه شدم که با در دست گرفتن این بنر، مرتکب اشتباه شده ام. این اقدام من اصلاً هوشمندانه و صحیح نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس