Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان این که پیش از آغاز لیگ برتر فوتبال بنا بر نامه سازمان لیگ درخصوص نامطلوب بودن زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، هشدار‌های لازم را به مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران داده است، اظهار کرد: این دغدغه را بار‌ها اعلام کرده بودیم و در نهایت به‌دنبال حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در ورزشگاه وطنی، قرار شد بودجه لازم به این امر اختصاص داده و تخصیصات لازم نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که از همان روز، قول اجرای پروژه تعویض چمن ورزشگاه وطنی و همچنین ساخت سکوی جدید داده شد، افزود: چیزی که در عمل شاهد آن هستیم، پروژه متوقف ‌شده سکو و بی‌توجهی به تغییر چمن است. ظاهراً غلامی‌راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران پیگیر بودجه و تخصیص اعتبار پروژه چمن نشده‌اند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران، نباید احداث سکو در اولویت قرار می‌گرفت، اما متأسفانه این پروژه استارت زده شد که هم‌اکنون نیز بعد از گذشت چند ماه، متوقف شده است.

امیری با بیان این که نیاز اصلی باشگاه نساجی مازندران تعویض چمن بود، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط درحال حاضر به زعم خودشان با تقویت کیفیت چمن مصنوعی، دغدغه اصلی ما را از دستور کار خارج کرده‌اند.

وی دلیل اصلی لغو بازی با پرسپولیس را واهمه از مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال جام باشگاه‌های آسیا خواند و بیان کرد: بدون شک اگر زمین ورزشگاه شهید وطنی دارای چمن طبیعی بود، این دیدار لغو نمی‌شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران مجدداً تأکید کرد: از استاندار محترم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستاریم، اعتباری که قرار است با آن سکوی جدید را احداث کنند، به پروژه تغییر چمن اختصاص دهند.

وی در پایان با اعلام این که تیم‌های لیگ برتری در طول فصل یک بار در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی بازی می‌کنند، اما تیم ما باید ۱۵ بازی در این زمین بازی کند، گفت: متضرر اصلی بازی کردن در چمن مصنوعی تیم نساجی است. بازیکنان ما باید فشار زیادی را در طول فصل تحمل کنند و احتمال مصدومیت بسیار بالا است، ضمن این که با توجه به تعداد زیاد بازی‌ها بدون شک توان جسمی و کیفیت فنی آن‌ها فرسایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نساجی باشگاه نساجی مازندران چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک توپ را به زمین بازیکنانی انداخت که اوسمار آنها را به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: جا دارد به کادر فنی و همه بازیکنان خسته نباشید بگویم و باید از هوادارانی که در ورزشگاه تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. در این بازی دو مرتبه جلو افتادیم، ولی فکر می‌کنم تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه بازی کرد، بازی خوب و پرقدرتی داشت و در نهایت توانستند به گل برسند. در وقت اضافه دو گل به ثمر رساندیم، اما متأسفانه نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. متأسفانه ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس همراه تیم ما نبود. 

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا شد + فیلم

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوری و روند بازی، افزود: به نظرم امروز آقای عرب‌براقی خیلی سخت‌گیر بود و خیلی کارت زرد نشان می‌داد. خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند، ولی من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. به خصوص تیمی که با نتیجه 2 بر صفر جلوست، بعد دو گل می‌خورد و مجدداً دو گل دیگر به ثمر می‌رساند. ما باید کار را تمام می‌کردیم، اما دقیقه 97 گل خوردیم و گل چهارم دقیقه 122 بود. با توجه به نفراتی که داریم گل خوردن در وقت‌های اضافه نباید برای تیم ما اتفاق بیفتد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اوسمار با تعویض‌هایی که انجام داد، کار را تمام شده می‌دانست، گفت: چیزی نمی‌شود گفت. دیگر بالاخره کادر فنی تصمیم گرفت آن تعویض‌ها را انجام بدهد، اما در جام حذفی بازی‌ها به‌صورت تک حذفی است و آلومینیوم هم نیمه دوم خیلی بازی خوبی انجام داد و به بازی برگشت. حالا اینکه روی تعویض‌ها بحث است، من فکر می‌کنم بچه‌هایی که وارد زمین می‌شوند باید عملکرد بهتری داشته باشند. بعد از تعویض‌های آلومینیوم ما روی توپ‌های بلند ضعف داشتیم و متأسفانه گل‌های بدی خوردیم. 

بادامکی راجع به اینکه آیا اعلام لیست پرسپولیس توسط اوسمار در برنامه تلویزیونی روی روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نه تنها اوسمار، بالاخره هر مربی به  بازیکنانی علاقه‌مند است. فکر نمی‌کنم این موضوع تأثیرگذار بوده باشد.

وی درباره علت پرتاب اشیا در ورزشگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: چیزی که من شنیدم و پرسیدم ابتدا از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم شروع شده است. خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، طرفداران زیادی در آن شهر دارد. طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. مسئولان اینجا جو را خیلی ملتهب کردند. به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد، یکسری اشیا پرتاب شد. حتی در جایی که من نشسته بودم، اشیای آنها می‌آمد. چیزی که من پرسیدم اول طرفدار آنها شروع کردند، بعد در واکنش به این رفتار طرفداران ما واکنش نشان دادند.

«در حالی که این روزها بحث تمدید قرارداد اوسمار مطرح است آیا نتیجه فعلی می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد.»‌، معاون باشگاه پرسپولیس در  واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: بالاخره فوتبال است دیگر. ما یک روزی باید می‌باختیم و قرار نیست همیشه برنده باشیم. این باخت هم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اوسمار تا به امروز عملکرد خوبی داشته است، اما در این مورد (ادامه حضور اوسمار) تصمیم‌گیرنده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)