Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی کوتاه شرکت امنیتی ESET

ایست یا eset شرکت امنیتی آی تی در جمهوری اسلواکی است که تقریبا از سال 1992 شروع به کار کرده است. این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های امنیتی و آنتی ویروس در دنیاست و دارای دفاتر مختلفی در شهرهای بزرگ دنیا می باشد. با توجه به تست ها و آزمایش های انجام شده توسط کارشناسان تکنولوژی این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فروش ارائه لایسنس نود 32 در ایران، نودسرو

وب سایت نودسرو با قدمت بیش از 15 سال ارائه لایسنس اورجینال نود 32 بوده که تلاش دارد تا تمام کاربران بتوانند از مزایای خرید لایسنس نود 32 ارجینال بهره ببرند. تمامی محصولات ارائه شده در گارانتی کارکرد و ضمانت تا روز آخر داشته و ارجینال بودن آن تضمینی است. در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در کشور وجود نداشته و نودسرو صرفا نماینده فروش لایسنس ارجینال محصولات ایست می باشد.

مقایسه نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset

کمپانی ایست نرم افزار های امنیتی زیادی دارد که در این بین سه نسخه از اصلی ترین نرم افزار های محافظ سیستم های نرم افزاری آن عبارتند از:

ESET Internet Security: نسخه اینترنت سکیوریتی یکی از کاملترین بسته های امنیتی آنتی ویروس eset می باشد. این نسخه علاوه بر داشتن امکانات آنتی ویروس شامل امکاناتی دیگر برای محافظت آنلاین نیز هست. لیست امکانات این ورژن از نرم افزار عبارتند از: آنتی ویروس و ضد جاسوس، ضد فیشینگ، حالت بازی یا گیم مود، مسدود سازی کد های مخرب و ویژگی های حفاظت آنلاین کاربران شامل: اسکن ابری، محافظت در برابر حملات اسکریپتی، محافظت در بانکداری و پرداخت، فایروال، ضد اسپم، حفظات از حملات شبکه، محافظت از وب کم، نظارت بر خانه های هوشمند، ضد سرقت.  این نسخه همچنین جایگزین ورژن اسمارت سکیوریتی شده است (دقت کنید نسخه اسمارت سکیوریتی و نه اسمارت سکیوریتی پریمیوم)

ESET NOD32 Antivirus: نسخه نود 32 یکی از سبک ترین ورژن های آنتی ویروس کمپانی Eset بوده که قابلیت های کامل برای محافظت از ویندوز شما را داراست. امکانات این نسخه شامل امکانات ذکر شده در نسخه اینترنت سکیوریتی به جز بخش حفاظت آنلاین کاربران است.

ESET Smart Security Premium: یکی از کاملترین نسخه های آنتی ویروس ایست با قیمت لایسنس بسیار زیاد. تنها تفاوت مهم این نسخه با نسخه اینترنت سکیوریتی بخش پسورد منیجر می باشد. این بخش کاربرد خاصی برای یک آنتی ویروس نداشته و می توانید از پسورد منیجر داخلی مرورگرها برای ذخیره پسورد استفاده کنید.

از بین نسخه های ارائه شده، نسخه اینترنت سکیوریتی کاملترین بوده و ترکیبی از یک آنتی ویروس قوی و یک محافظ آنلاین تمام عیار است.

 مراحل خرید تا نصب آنتی ویروس نود 32

برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود نرم افزار از وب سایت رسمی eset.com در حین نصب نیاز به لایسنس فعال سازی آنتی ویروس دارید. کد لایسنس ترکیبی از اعداد و حروف 20 کاراکتری می باشد. برای خرید لایسنس نود 32 وارد وب سایت نودسرو شده و یکی از بسته های مورد نظر خورد را تهیه کنید. بعد از وارد کردن کد لایسنس آنتی ویروس شما به مدت زمانی که لایسنس تهیه کرده اید فعال شده و از تمامی امکانات یک آنتی ویروس ارجینال می توانید استفاده کنید.

 نحوه تشخیص آنتی ویروس اورجینال نود 32 چگونه است؟

کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود. با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. هیچ راهی برای تشخصی لایسنس ارجینال از ظاهر یک کد لایسنس وجود ندارد. پس با توجه به عدم سرویس دهی مستقیم شرکت eset به ایران، حساس بودن روی پیشوند های لایسنس آنتی ویروس ایست در حال حاضر اشتباه بوده و هیچ مبنای علمی ندارد.  در ادامه راه کارهایی جهت تشخیص لاینسس ارجینال نود 32 eset از تقلبی آورده شده است:

نرم افزار آنتی ویروس را از سایت رسمی آنتی ویروس به نشانیcom دانلود شود و نه از سایت های داخلی زیرا اکثر سایت های داخلی اقدام به دستکاری در آنتی ویروس می کنند. لینک موجود در سایت نودسرو، لینک مستقیم از وب سایت eset می باشد. کد لایسنس خریداری شده را مستقم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید. دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید (نسخه های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس میکنند). در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است. با خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

تفاوت قیمت خرید لایسنس نود 32 در ایران به چه علت است؟

نودسرو با بیش از 15 سال سابقه فقط در بخش ارائه لایسنس آنتی ویروس نود در ایران فعالیت میکند. در حال حاضر بیش از 350 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور داشته و لایسنس ها بدون واسط به کاربر نهایی ارائه می شود. نودسرو قدیمی ترین وب سایت ارائه لایسنس محصولات ایست در ایران است. دلایلی که لایسنس های نودسرو  ارزان است:

خرید لایسنس نود 32 مستقیم و بدون واسط: نودسرو ارائه کننده مستقیم آنتی ویروس eset در ایران برای شرکت ها و کاربران عمومی است. خرید تعداد بالا و دریافت تخفیف بیشتر: نودسرو در هر بار خرید پیکیج های بسیار زیادی تهیه کرده و به کاربر نهایی ارائه می کند که تا بیش از 60 درصد تخفیف واقعی دریافت خواهید کرد. ارائه لایسنس به نام نودسرو : با خرید لایسنس با نام نودسرو، بدون نیاز به رجیستر لایسنس شما مبلغ کمتری به نسب به خرید لایسنس تک از وب سایتcom پرداخت خواهید کرد. تمامی لایسنس های ارائه شده توسط نودسرو از قبل رجیستر شده است.

سخن پایانی:

نودسرو، یکی از قدیمی ترین ارائه کنندگان لایسنس محصولات امنیتی Eset در ایران بوده که همواره سعی داشته بدون هیچ گونه واسطی لایسنس را مستقیماً از ارائه کننده به کاربر نهایی ارائه کند تا در این بین هم کاربر نهایی سود کرده و هم نودسرو برد داشته باشد. تمامی کاربران نودسرو به صورت دائمی اقدام به تمدید اکانت در وب سایت نموده و از خدمات ارائه شده در نودسرو راضی هستند.

برای قدردانی از شما کاربران گرامی یک کد تخفیف 15 درصد NodsrvOffer99 جهت خرید تمامی محصولات سایت به مدت محدود ایجاد شده است.

آدرس وب سایت ما: https://original-nodsrv.com

ایمیل پشتیبانی: info [at] nodsrv.ir

منبع: الف

کلیدواژه: لایسنس آنتی ویروس آنتی ویروس نود ارائه لایسنس کاربر نهایی حال حاضر وب سایت نرم افزار ارائه شده لایسنس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نگارخانه لاله در راستای معرفی هنرمندان عکاس و حمایت از هنر عکاسی اقدام به فراخوان اولین سالانه تبادل عکس با هدف استفاده از رویکردهای جدید در هنر عکاسی و همچنین شناسایی و معرفی هنرمندان عکاس معاصر در زمینه عکاسی فاین آرت (خلاقه و هنرهای زیبا) کرده است.

در این رویداد هنری فرصتی فراهم شده است تا آثار منتخب هنرمندان عکاس تبادل شود و زمینه دریافت آثار متنوع توسط شرکت کنندگان صورت پذیرد. همچنین نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان پس از انتخاب توسط هیات داوران، به همت نگارخانه لاله برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در سالانه تبادل عکس:

شرکت در این سالانه برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی آزاد است.

هر شرکت کننده می‌تواند به صورت تک‌عکس حداکثر ۵ فریم عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی ارسال کند.

عکس‌ها باید با فرمت JPG در اندازه ضلع کوچکتر ۳۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۳۰ مگابایت در سایز حد اقل ۲۰x۳۰ به ایمیل lalehgallery.art@gmail.com نگار خانه لاله ارسال شود.

نمونه عکس‌های ارسالی نباید دارای تاریخ و یا هرگونه نشانه‌های تصویری و (پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو) باشند.

یکسان سازی ثبت شماره ادیشن و نام هنرمند به لاتین باید منطبق با شناسه ارسالی هر عکس صورت پذیرد.

آثار ارسالی نباید به نمایشگاه دیگری ارسال شده باشند.

تمام عکس‌ها باید دارای شرح باشند؛ فرم مشخصات اثر باید کامل و دوزبانه پر شود و همراه با عکس به ایمیل دبیرخانه lalehgallery.art@gmail.com ارسال شود.

ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کننده به منزله اعلام مالکیت عکس است و برگزارکنندگان هیچ‌گونه مسؤولیتی در مورد عدم رعایت مالکیت معنوی عکس‌ها ندارند.

نگارخانه لاله حق استفاده از عکس‌های ارسالی درفضای مجازی، انواع رسانه‌ها و انتشار در داخل و خارج از کشور را با حفظ حقوق معنوی عکاسان برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات در این سالانه است و تصمیم‌گیری در مورد مسایل پیش‌بینی نشده بر عهده برگزارکنندگان است.

انتخاب آثار در ۲ مرحله انجام می شود. در مرحله اول لازم است هر فرد فایل تصویر با کیفیت (۳۰۰Dpi) و فرمت JPG را همراه با فرم گواهی اعتبار آثار (در فایل ورد و پی دی اف) به ایمیل نگارخانه ارسال کنند.

شرکت کنندگان فرم های مندرج در سایت نگارخانه لاله/ بخش فراخوان را تکمیل و به ایمیل سالانه به نشانی lalehgallery.art@gmail.com ارسال کنند.

در صورت انتخاب اثر توسط دبیرخانه سالانه، پس از اعلام نتایج، باید نسخه های اصلی در زمان مقرر، به دبیرخانه تحویل داده شود. بدیهی است تصویر نسخه نمونه با اصل آثار ارسالی مطابقت داده خواهد شد.

خلاقیت و ایده پردازی در درجه اول اهمیت قرار خواهد داشت و هنرمند با شرکت در این سالانه اصالت اثر خود را تایید می کنند. چنانچه اثری به لحاظ قالب ساختاری از اثر هنرمند دیگری کپی برداری شده باشد، در مراحل انتخاب و نمایش آثار از سالانه حذف خواهد شد.

از تصویر منتخب تعداد ۱۹ نسخه چاپی همسان (تیراژ) چاپ شود. از این تعداد، ۱۲ نسخه به صورت تصادفی انتخاب و بین شرکت کنندگان تبادل خواهد شد. همچنین ۴ نسخه برای فروش و ۲ نسخه برای آرشیو، ۲ نسخه نیز برای شرکت در نمایشگاه های خارجی در زمان لازم در اختیار نگارخانه خواهد بود.

چاپ نسخه نمایشگاهی روی تخته شاسی به منظور یکسان سازی آثار راه یافته به بخش نمایشگاه بر عهده نگارخانه خواهد بود.

داشتن گواهی شناسنامه تایپ شده در ابعاد A۵ به تعداد ۲۰ عدد، منطبق بر ۲۰ نسخه عکس الزامی است. (نسخه ۱ جهت اثر چاپ شده توسط بخش نمایشگاهی نگارخانه لاله اختصاص می یابد.)

برای هر نسخه عکس یک گواهی، طبق فایل درج شده در بخش فراخوان سایت نگارخانه لاله به نشانی: www.lalehartgallery.ir ارسال شود. (فرم شماره ۱)

پذیرفته شدن آثار در بخش تبادل به منزله ارایه قطعی در نمایشگاه نخواهد بود.

قیمت گذاری آثار در نگارخانه انجام خواهد شد.

شرکت در این رویداد به منزله پذیرفتن تمامی شرایط فوق بوده و تصمیم گیری در مورد مسایل پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده خواهد بود.

زمان تحویل عکس های به فروش نرسیده صرفاً توسط هنرمند، حداکثر تا ۲ هفته پس از پایان نمایشگاه خواهد بود و پس از این زمان دبیرخانه مسؤولیتی در قبال نگهداری و یا ارسال و تحویل آثار نخواهد داشت.

تکمیل صحیح کلیه فرم های درخواستی الزامی است. (فرم شماره ۲)

شرکت کنندگان می بایست لیبل مشخصات اثر خود را به صورت ۲ زبانه تکمیل و ارسال کنند. (فرم شماره ۳)

ارکان سالانه:

رییس سالانه: محمد علی سعیدی

دبیرسالانه: داریوش محمد خانی

هیأت داوران: افشین بختیار، بهنام جلالی جعفری، حسین چنعانی زاده، جمال الدین شاهرخ، محمد قلم سیاه

زمان بندی نمایشگاه سالانه تبادل عکس:

دریافت فایل تصویر نسخه نمونه از طریق ایمیل: تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

داوری آثار: ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام نتایج: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دریافت ۱۹ ادیشن (طبق شرایط فراخوان): ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

لازم به توضیح است شرکت کنندگان باید به نحوی برنامه ریزی کنند که تا ۱۰ خرداد آثار ارسالی توسط نگارخانه دریافت شود، لذا شرکت کنندگان تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی آثار را به اداره پست تحویل داده و تاخیر احتمالی توسط اداره پست را لحاظ کنند.

برگزاری تبادل آثار نمایشگاه: ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

گشایش نمایشگاه: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

تحویل آثار تبادل شده: در زمان برگزاری نمایشگاه

تحویل آثار فروخته نشده: صرفاً تا ۲ هفته پس از خاتمه نمایشگاه

شرکت کنندگان شهرستانی لازم است در صورت عدم امکان حضوری جهت تحویل آثار و …، به همراه پاکت های ارسالی آثار، پاکت خالی پستی با درج نشانی کامل، کد پستی و تلفن خود در قسمت گیرنده و نگارخانه لاله به عنوان فرستنده، همچنین درخواستی طبق نمونه پیوست تنظیم و ارسال کنند تا در فرصت مقتضی ارسال به نشانی هنرمندان صورت پذیرد. (فرم شماره ۵)

نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله، نگارخانه لاله، تلفن: ۸۸۹۶۰۴۹۲ و ۸۸۹۶۲۳۳۹

کدپستی :۱۴۱۵۶۱۳۱۳۱

lalehgallery.art@gmail.com

www.lalehartgallery.ir

کد خبر 6095498

دیگر خبرها

  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی