Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریم اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال اسدآباد برای شرکت در لیگ دسته اول کشور، اظهار کرد: این تیم در فصل پیش روی خود در گروه نخست لیگ با ۴ تیم دیگر هم گروه شده است.

وی ادامه داد: مسابقات گروه نخست لیگ دسته اول با به میزبانی شهر کرمانشاه و با حضور تیم‌های پاس کامیاران کرمانشاه، خانه بسکتبال همدان، کرمانشاه، سنندج و البرز قزوین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم بسکتبال اسدآباد با اشاره به مشکلات این تیم افزود: تیم ما یک تیم بسیار خوب و پرقدرتی است و شاید تنها مشکل ما کمبود منابع مالی باشد که کمی دست و پای ما را بسته است.

وی اضافه کرد: از نظر بازیکن و کادر فنی  باید به جرأت بگویم که بهترین‌های استان همدان در تیم ما جمع شده‌اند و یک تیم بسیار منسجم دارای پتانسیل صعود به لیگ برتر هستیم.

اسدی گفت: متأسفانه باید بگویم که این تیم به خاطر مشکلات مالی که گریبانگیرش است بیشتر برای حفظ سهمیه استان در لیگ دسته اول به رقابت خواهد پرداخت و اگر بتوانیم مشکلات مالی را به حداقل برسانیم می‌توانیم حرف از صعود بزنیم.

وی ضمن درخواست حمایت از مسئولان از این تیم، بیان کرد: تیم اسدآباد به عنوان نماینده استان همدان در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت و جا دارد که مسئولان استان و شهرستان نیز ما را مورد حمایت خود قرار دهند تا افتخارات خوبی برای ورزش همدان به ارمغان آوریم.

سرپرست تیم بسکتبال اسدآباد تصریح کرد: جا دارد از زحمات نماینده مردم اسدآباد تقدیر کنم زیرا ایشان علاوه بر حمایت‌ها معنوی خود قول‌هایی برای رفع قسمتی از مشکلات مالی نیز داده است.

وی یادآور شد: باید از زحمات پرویز ریحانی رئیس هیأت بسکتبال استان نیز تقدیر کنم زیرا حامی ماست و در راه حضوری پرقدرت در لیگ دسته اول بسکتبال نیز چشم انتظار حمایت‌ها مالی مسئولان ارشد استان نیز هستیم.

اسدی اظهار کرد: وقتی نتوانیم به خوبی بازیکنان و کادرفنی را از نظر مالی تغذیه کنیم، قطعاً نمی‌توانیم توقع هم داشته باشیم، به جای اینکه روزی دو نوبت تمرین داشته باشیم مجبوریم هفته‌ای سه جلسه تمرین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر مخارج به صورت شخصی تأمین می‎شود اما بازهم برای سربلند کردن نام استان همدان در لیگ بسکتبال تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسدآباد بسکتبال همدان کریم اسدی ورزش همدان لیگ دسته اول مشکلات مالی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.
علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.
وی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول