Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی داخلی با تاکید بر عملکرد مثبت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در برهه های مختلف گفت: انتظار و امید ما در تنظیم بازار شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اعضای هیات مدیره اتحادیه در دیدار با عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت ضمن ارائه گزارش عملکرد اعضا در ایام شیوع بیماری کرونا، خواستار رفع برخی محدودیت ها برای فعالیت اعضا در حوزه های مختلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس قبادی در این دیدار با بیان اینکه انصافا عملکرد اتحادیه و اعضای آن در ایام شیوع کرونا درخشان بوده، گفت: در دورانی که همه دنیا شاهد غارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بودند، اعضای این اتحادیه با مدیریت متمرکز و صحیح طوری عمل کردند که همواره قفسه فروشگاه ها مملوء از کالا بود و فضای بازار دچار اختلال نشد.

دبیرستاد تنظیم بازار در ادامه افزود: ما در بحث تنظیم بازار امید به اعضای این اتحادیه داریم که همچون گذشته با نقش آفرینی مثبت شاهد آرامش در بازار باشیم.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت در ادامه افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل در روند عادی فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اجرای برنامه های توسعه ای، آنها را در جهت تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت های قانونی رفع می کنیم.

شایان ذکر است در این جلسه حکم انتصاب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای  به عنوان مشاور در امور فروشگاه های  زنجیره ای از سوی معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت اعطا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افق کوروش فروشگاه های زنجيره ای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های زنجیره ای معاون بازرگانی داخلی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور است و امیدواریم صادرات صنایع‌دستی که امروزه ۴۰۰ میلیون دلار است با یک جهش ۸۰۰ درصدی مواجه شود. - اخبار استانها -

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هر استانی زنجیره ارزش ابلاغی خود را دارد ولی به‌خاطر اینکه "صنایع‌دستی" اقتصاد هویت بنیان است می‌تواند در کنار زنجیره‌های ارزش اقتصادی، ارزش خود را در حوزه مردمی داشته باشد.

وی، صنایع‌دستی را مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور توصیف کرد و افزود: چون کودک و پیر و جوان و افراد دارای معلولیت و زندانیان می‌توانند نیروی کار صنایع‌دستی باشند. اقبال عمومی ما، همراهی تمامی استانداران در راستای تحقق زنجیره ارزش صنایع‌دستی است چرا که استان‌ها به خاطر حفظ هویت بومی خودشان باید صنایع دستی را در رأس امور خود قرار دهند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به موضوع تلاش برای صادرات صنایع‌دستی اشاره و ادامه داد: امیدواریم صادرات صنایع‌دستی در کشور افزایش یابد و میزان ارزآوری که امروزه 400 میلیون دلار است با یک جهش 800 درصدی مواجه شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش