Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ۲ بر صفر شهرخودرو به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حیدری داور این مسابقه در حالی از ساعت 15 در سوت آغاز این دیدار دمید که حواشی این بازی از روز گذشته و با مثبت شدن تست کرونای 11 بازیکن ذوب‌آهن آغاز شد. تعداد بازیکنان کرونایی این تیم امروز به 18 نفر رسید تا ذوبی‌ها خواستار لغو این دیدار شوند اما در نهایت سبزپوشان با 11 بازیکن اصلی و 4 یار ذخیره در این مسابقه حاضر شدند.

در غیاب بیشتر بازیکنان اصلی ذوب‌آهن، این تیم با ترکیب شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب‌زاده، سید محمد قریشی، محمدعلی کاظمی، دانیال مومنی، علی نبی‌زاده و علیرضا منظمی به میدان آمده بود.

سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو نیز تیمش را با ترکیب میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی به مصاف ذوب‌آهن فرستاده بود.

نخستین موقعیت جدی این مسابقه در دقیقه 4 برای ذوب‌آهن شکل گرفت اما ضربه سر محمد قریشی در محوطه جریمه شهرخودرو از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت.

در دقیقه 13 شهرخودرو دست به ضدحمله زد. احمد الجبوری پا به توپ به دروازه ذوب‌آهن نزدیک می‌شد که توسط مهرداد قنبری در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. امین قاسمی‌نژاد این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شهرخودرو در دقیقه 14 با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 31 و با ارسال بلند میلاد جهانی، علیرضا منظمی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت شد اما داور خطای منظمی روی دروازه‌بان حریف را اعلام کرد.

در دقیقه 36 احمد الجبوری با ضربه سر اشتباه رضا حبیب‌زاده صاحب توپ شد و می‌توانست برای دروازه ذوب‌آهن خطرساز شود اما شوت این بازیکن در آغوش شهاب گردان قرار گرفت.

در دقیقه 38 شوت محکم و از راه دور میلاد جهانی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 40 اکبر صادقی از شهرخودرو به دلیل خطا روی بازیکن ذوب‌آهن با کارت زرد داور جریمه شد.

در دقیقه 42 ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت میلاد جهانی توسط دروازه‌بان شهرخودرو با مشت دور شد.

در دقیقه 44 احمد الجبوری با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد اما شهاب گردان شوت او را با بازوی خود به کرنر فرستاد.

نیمه نخست این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر شهرخودرو به پایان رسید.

اصفهان| پیروزی یک نیمه‌‌ای شهرخودرو برابر ذوب‌آهنحواشی دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو| اعتراض بی‌نتیجه رضایی به نماینده سازمان لیگاصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر شهرخودرو مشخص شد

شهرخودرو نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد و امیرحسین کریمی به جای اکبر صادقی به زمین آمد.

با آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 اشتباه مرگبار مدافعان ذوب‌آهن امین قاسمی‌نژاد را صاحب توپ کرد و این بازیکن گل دوم خود و تیمش در این دیدار را به ثمر رساند تا کار برای ذوب‌آهن سخت‌تر شود.

در دقیقه 52 ابوالفضل عکاشه در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت گلزنی شد اما شوت خطرناک او را دروازه‌بان شهرخودرو به کرنر فرستاد.

در دقیقه 60  دو تعویض در ترکیب شهرخودرو انجام شد و ابوذر صفرزاده جای خود را به روح‌الله سیف‌اللهی داد و فرشاد فرجی نیز به جای محمدعلی فرامرزی به زمین آمد.

بازی در این دقایق برای ذوب‌آهن گره خورده بود و موقعیت‌های این تیم راهی به دروازه شهرخودرو پیدا نمی‌کرد. شهرخودرو نیز که درصدد حفظ گل‌های زده خود بود در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شد.

در دقیقه 66 امین قاسمی‌نژاد زننده هر دو گل شهرخودرو در این دیدار از زمین خارج شد و رحمان جعفری جای او را در ترکیب شهرخودرو گرفت.

در دقیقه 77 مهرداد قنبری از ذوب‌آهن به دلیل خطا بر روی روح‌الله سیف‌اللهی از پیام حیدری داور این دیدار کارت زرد گرفت.

داور در دقیقه 79 نیز یکی از اعضای کادر فنی ذوب‌آهن را با کارت زرد خود جریمه کرد.

در دقیقه 81 احمد الجبوری از ترکیب شهرخودرو خارج شد و معراج پورتقی جای او را گرفت.

در دقیقه 82 ضربه سر ابوالفضل عکاشه با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت تا این فرصت هم برای ذوبی‌ها از دست برود.

در دقیقه 82 رحمان رضایی دست به تعویض دیگری در ترکیب ذوب‌آهن زد و محمد سلطانی‌مهر را به جای محمدعلی کاظمی به زمین فرستاد.

سومین کارت زرد این مسابقه در دقیقه 87 به محمد قریشی از ذوب‌آهن رسید. قریشی در ادامه درگیری مختصری با صادق صادقی پیدا کرد که با دخالت داور ختم یه خیر شد.

در دقیقه 90 نیز معراج پورتقی از شهرخودرو از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

در دقیقه 90+1 شوت محکم میلاد جهانی با واکنش میلاد فراهانی دروازه‌بان شهرخودرو به بیرون رفت.

این مسابقه در نهایت با شکست 2 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد محوطه جریمه احمد الجبوری بیرون رفت میلاد جهانی دروازه بان کارت زرد برای ذوب ذوب آهن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با پیروزی شاگردان مطهری به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی نیز تراکتور با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: امیر سامان سلطانی

اخطار: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۳۵) تراکتور

اخراج:

گل‌ها: مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۴۶) تراکتور، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۶۰) ذوب‌آهن

ترکیب اولیه تیم تراکتو ر:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفا هادی، ریکاردو الوز، گوستاوو، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۵ _ شوت گوستاوو واگنین با واکنش به موقع پارسا جعفری به کرنر رفت.

دقیقه ۹ _ همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن مهرداد رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت از راه دور این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه شاگردان مطهری بیرون رفت.

دقیقه ۱۳_ شوت از راه دور مهدی هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن با واکنش خوب جعفری نتیجه‌ای را برای تی‌تی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰ _ فریبرز گرامی قصد داشت ارسال محمد نادری روی دروازه ذوب‌آهن را دفع کند، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ _ شوت گوستاوو واگنین از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ _ اشتباه مدافع ذوب‌آهن باعث شد دروازه سبز پوشان تهدید شود، اما جعفری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۲_ پارسا جعفری در موقعیت تک به تک با گوستاوو واگنین مانع از باز شدن دروازه شاگردان ربیعی شد.

دقیقه ۵۲ _ رحمان جعفری برای تراکتور موفق به گلزنی شد، اما به دلیل آفساید گل این بازیکن مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۱ _ شوت از راه دور صفا هادی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ _ رحمان جعفری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت، اما توپ این بازیکن برای تی‌تی‌ها نتیجه‌ای نداشت.

دقیقه ۷۷ _ همکاری تیمی بازیکنان تراکتور رحمان جعفری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار شد.

دقیقه ۸۱ _ ضربه رحمان جعفری پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴ _ ضربه سر صفا هادی روی ارسال ریکاردو آلوز برای شاگردان مطهری بی ثمر بود.

کد خبر 748181

دیگر خبرها

  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه