Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ‌در این رقابت فرهنگی  که به کوشش اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و از سوی پایگاه خبری «نوید شاهد» برگزار شد، در مجموع ۳‌هزار نفر شرکت کردند که از این میان، ۲۰ تَن از آنان به قید قرعه، به عنوان «برگزیده» و «برتر» انتخاب شدند. به برگزیدگان این مسابقه مبلغ ۵ میلیون ریال تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، سید ناهید حسینی، وحید علی‌سلیمانی، سیده‌زهرا میراسماعیلی، محمدحسن خرامان، زهرا روح‌الله، طاهره تبیریی، ملیحه شمسی‌پور، رضا صالحی صاحب، سعیده سادات قیصری، السا خانی، اعظم قشقائی‌نژاد، علی‌ آقا رضائی، حسین مصلحی، فاطمه ضیائی، مهدی دارایی مطلق، فاطمه رزاقی، علی علیان، اصغر بابایی، فرنگیس نوری و سپینه سلمانی‌پور به عنوان شرکت‌کنندگان «برتر» انتخاب شدند.



مسابقه کتابخوانی «داستان بهنام» بر اساس کتابی به همین نام، به قلم داوود امیریان، از هفتم آبان آغاز شد و شرکت‌کنندگان در قالب ۱۰ سوال با این شهید نوجوان آشنا شدند.

«بهنام محمدی» از شهیدان نوجوان، متولد مسجد سلیمان و بزرگ شده خرمشهر بود که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به صف رزمندگان پیوست و با متجاوزین بعثی مبارزه کرد.

او از زمان شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در صف مدافعان خرمشهر حضور داشت و روز عید قربان سال ۱۳۵۹ و یک هفته پیش از سقوط خرمشهر، در سن ۱۳ سالگی به شهادت رسید.

برچسب‌ها چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد