Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت شهادت محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان، دفتر یادبودی صبح امروز یکشنبه 16 آذر 1399 در محل  سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علاوه بر سفرا و دیپلماتهای کشورهای عربی و خارجی مقیم کویت، جمعی از شخصیت های سیاسی، پارلمانی، فرهنگی و اجتماعی و اعضای انجمن دوستی ایران و کویت با حضور در سفارت ضمن امضای دفتر یادبود، در گفتگو با محمد ایرانی سفیر کشورمان در کویت با تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران این اقدام تروریستی صهیونیستی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان هم ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همدلی شخصیت های کویتی و محکومیت این ترور و جنایت غیرانسانی خاطرنشان کرد: به شهادت رساندن این دانشمند هسته ای ایرانی هرگز چرخه دانش، فناوری و اراده راسخ ملت را متوقف نخواهد کرد.

وی افزود: شهادت این دانشمند نه تنها ضایعه جبران ناپذیر برای ایران بلکه برای کل جهان اسلام به شمار می آید.
بر اساس این گزارش شیخ احمد الناصر الصباح وزیر خارجه کویت نیز چند روز پیش در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تسلیت و ابراز همدردی این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003BZl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کویت دانشمندان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی ۴۰ اثر خوشنویسی از هنرمندان کشور‌های ایران و افغانستان در معرض دید عموم قرار دارد.

تمامی آثار خوشنویسی گردآوری شده در نمایشگاه مشق همدلی در سبک‌های نستعلیق، نسخ و چلیپا می‌باشد.

نشان دادن اشتراکات فرهنگی، هنری و ادبی میان دولت ملت ایران و افغانستان از اهداف برگزاری این نمایشگاه هست.

نمایشگاه مشق همدلی تا ۲۰ اردیبهشت هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و همچنین از ۱۲۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد