Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ضعف مفرط این عالم ربانی همچنان باقی است و به‌صورت جدی نیازمند دعا و توسلات مردم هستیم. - اخبار استانها -

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره آخرین وضعیت سلامتی آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت:  ضعف مفرط این عالم ربانی همچنان باقی است و به‌صورت جدی نیازمند دعا و توسلات علاقه‌مندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روند درمانی آیت‌الله مصباح یزدی تحت نظر تیم پزشکی ایشان در حال پیگیری مداوم است.

حال عمومی آیت الله مصباح یزدی مساعد نیست/مومنان برای سلامتی آیت‌الله مصباح ‌دعا کنندسقای بی‌ریا: بیماری آیت‌الله مصباح ضعف جسمی است نه کرونا/ در منزل تحت مراقبت پزشکان هستندتکذیب شایعات و اخبار نادرست مربوط به وضعیت حال آیت‌الله مصباح یزدی

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح در منزل تحت نظر پزشکان هستند و اعزام ایشان به تهران برای درمان شایعه است و شکر خدا شرایط ایشان مساعد است.

به گزارش تسنیم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی سال 1313 دیده به جهان گشود، این عالم ربانی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد