Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست مشترک بررسی مشکلات گمرک بناب و صادرکنندگان شهرستان که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی و ناظر گمرکات استان ترتیب یافته بود، اظهار داشت: در 4 سال گذشته هیچ اقدامی برای توسعه و ارتقای گمرک بناب برداشته نشده است و با توجه به میزان صادرات از این شهرستان شرایط گمرک بناب در شأن نظام و صادرکنندگان منطقه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تأکید بر ضرورت ارتقای گمرک شهرستان بناب، به قرارداد اخیر گروه مالی گردشگری برای توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب اشاره کرد و گفت: این قرارداد با سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومانی که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا خواهد شد، بزرگ ترین پروژه طی سال های اخیر در شمال غرب کشور می باشد که در حال اتفاق افتادن است.

وی با بیان اینکه گروه مالی گردشگری 200 هزار سهامدار دارد؛ افزود: با اجرای این پروژه تحول بزرگی در شمال غرب کشور اتفاق خواهد افتاد و بعد از سه چهار سال این مجتمع فولادی با فولاد مبارکه رقابت خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری مختص چند نفر خاص نبوده و یک بحث ملی است، از تمام مسئولین استان و شهرستان بویژه رسانه‌ها خواست برای تحقق سریع این پروژه گام بردارند.

باقری‌بنابی تصریح کرد: تحت هیچ عنوانی نباید با سرمایه‌گذاری ساز مخالف زده شود و با کاری که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با همکاری گروه مالی گردشگری انجام می دهند طی چند سال آتی شاهد تحول عظیمی در بحث تولید فولاد و ایجاد اشتغال در منطقه خواهیم بود و در کنار این سرمایه گذاری از تمامی سرمایه گذاری های منطقه نیز باید حمایت کرد.

انتهای پیام/60004

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سواد رسانه سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی گردشگری فولاد مبارکه نماینده مردم بناب در مجلس فولاد بناب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبرگزاری فارس فارس تبریز سرمایه گذاری دلار ارز سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است