Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:42:55 GMT

جاری شدن سیل در رودخانه فصلی سفید نودان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۲۰۹

جاری شدن سیل در رودخانه فصلی سفید نودان

شهردار نودان در گفتگو با خبرنگار فارس در کوهچنار گفت: بارش‌های خوبی در منطقه کوهمره و شهر نودان داشتیم که تا ظهر امروز هیچ خطری را به دنبال نداشت.

رحمت الله خیاط اظهار داشت: متاسفانه از ظهر امروز، شبکه اصلی انتقال آب آشامیدنی شهر نودان کوهچنار بر اثر جاری شدن سیل در رودخانه فصلی سفید این شهر شکست.

وی افزود: حدود ۲۰ متر از شبکه اصلی انتقال آب آشامیدنی به مخزن  شکسته است که تا فروکش شدن آب رودخانه، آب آشامیدنی شهر نودان و روستای چکک قطع می‌باشد و امکان تعمیر لوله وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیاط از شهروندان نودان و اهالی روستای چکک خواست تا اصلاح شبکه نسبت به صرفه‌جویی مصرف آب اقدامات لازم را به عمل آورند تا بعد از فروکش کردن آب رودخانه، شبکه انتقال آب تعمیر و مجددا راه‌اندازی شود.

بارندگی، بازار کازرون را دچار خسارت کرد

بارندگی شدید شب گذشته و امروز، خسارت‌هایی را به شهروندان کازرون وارد کرد.

فرماندار کازرون اظهار داشت: خبر‌هایی مبنی بر آب گرفتگی معابر و بازار کازرون دریافت شده و خسارت‌های ناشی از آب‌گرفتگی، مایه نگرانی بسیاری از شهروندان این شهر شده است.

داریوش دهقان در گفتگو با خبرنگار فارس در کازرون گفت: از صبح امروز با شدت یافتن بارندگی و بارش بیش از ۹۰ میلیمتر باران در این شهرستان، شاهد آب‌گرفتگی بخش وسیعی از معابر و خیابان‌های اصلی و منتهی به بازار کازرون بودیم‌ که این آب‌گرفتگی منجر به مسدود شدن بسیاری از مسیرها و سخت شدن عبور و مرور در سطح شهر شد.

داریوش دهقان تصریح کرد: شدت آب‌گرفتگی در برخی از معابر بسیار وسیع بود و برای نخستین بار آب‌های سطحی وارد یکی از پاساژها در بازار کازرون شد و خسارات زیادی به بازاریان و البسه فروشان وارد کرد.

فرماندار ویژه کازرون از تلاش گروه‌های مختلف جهت جلوگیری از ادامه آب‌گرفتگی خبر داد و گفت: از بامداد امروز، مسئولان ستاد بحران شهرستان، نیروهای امدادی و هلال احمر و ماموران آتش نشانی و نیروهای مردمی، با تمام امکانات در سطح شهر مشغول امدادرسانی و جلوگیری از ورود آب به منازل هستند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای منتهی به کازرون مسدود نیست اما شدت بارندگی عبور و مرور را کند و محدود نموده است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل بارش باران آب رودخانه فصلی فرماندار ویژه کازرون داریوش دهقان فارس بازار کازرون آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام