Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@12:43:55 GMT

علت کشته شدن ببر باغ وحش ارم مبهم است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۲۴۴

صراط:

محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تهران درباره علت کشته شدن ببر ماده باغ وحش ارم اظهار داشت: علت وقوع این حادثه برای ما مهم است.

به گزارش فارس وی در ادامه افزود: با توجه به عدم دوربین مداربسته در محل نگهداری ببرها و نبود تصویر یا عکس مرتبط با درب شکسته شده این موضوع برای ما مهم بوده و منتظر گزارش مکتوب باغ وحش ارم و تشریح اتفاق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان محیط زیست استان تهران درباره قصور مدیریت باغ وحش برای زاد و ولد ببرها عنوان کرد: این گمانه‌زنی است که در فضای مجازی مطرح شده که باز هم به علت نبود فیلم و عکس درباره آن نمی‌توان نظر داد اما هرکسی مستنداتی در این رابطه ارائه کند قطعاً قابل بررسی خواهد بود.

کرمی در همین رابطه ادامه داد: زمانی که ببر سفید توسط باغ وحش ارم آورده شد تعهد دادند که هیچ جفت‌گیری و زاد و ولدی صورت نگیرد که در صورت تایید شدن این موضوع نقض قانون است.

وی درباره نحوه تایید گزارش باغ وحش ارم با توجه به عدم مستندات خاطرنشان کرد: در همان زمان جداسازی ببرها از هم و یا درب شکسته شده باید عکس و فیلم تهیه و به عنوان مستندات ارائه شود که این ایراد به باغ وحش ارم وارد است.

به گزارش فارس، انتهای هفته گذشته مرگ یک قلاده ببر سفید در باغ وحش ارم خبرساز شد، مجموعه ارم مدعی است ماده ببر بر اثر شکسته شدن حفاظ محل نگه‌داری توسط ببر نر کشته شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محیط زیست تهران محمد کرمی صراط باغ وحش ارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت