Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:21:04 GMT

ایسنا پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۳۳۱

ایسنا پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه است

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خبرگزاری ایسنا توانسته است در مدت زمان بیش از دو دهه فعالیت خود، پاسخگوی نیاز رسانه ای همه طیف های جامعه باشد.

عباس صابر، لحظاتی پیش به مناسبت (۱۶ آذر) روز دانشجو و سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نشست با خبرنگار این خبرگزاری در شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: رسالت رسانه ها در زمان کنونی بیشتر از ایام دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زحماتی را که در مجموعه کشور اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی کشیده می شود، باید برای مردم تبیین شود، ادامه داد: مردم آنچه را که می بینند، کار جمعی و انعکاس عملکرد نظام است.

وی با اشاره به اینکه مردم هر آنچه را که اتفاق می افتد توسط هر کدام از طیف ها، به پای حاکمیت می نویسند، افزود: همین موضوع سبب شده است تا وظیفه رسانه سنگین تر شود، زیرا مردم عملکردها را به نام اشخاص و یا احزاب نمی نویسند.

صابر، ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد تأسیس خبرگزاری ایسنا، با تأکید بر اینکه همه عوامل نظام در سه قوا با تعامل در حال رفع مشکلات هستند، خاطرنشان کرد: هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی است و رسانه علاوه بر اینکه باید منتقدی عادل باشد، باید اطلاع رسانی صحیح را انجام دهد.

وی اضافه کرد: مطالبه‌گری مهمترین وظیفه رسانه است و اصحاب رسانه علاوه بر اینکه باید حواس خود را در مقابل همه تهدیدها جمع کند، باید مردم را در جریان امور بگذارد.

فرماندار آستارا در بخش دیگری از سخنان خود "انتقاد" را لازمه پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: با غرض ورزی نمی شود شاهد پیشرفت کشور شد و اگر فضا را به این سمت بکشانیم، به طور یقین آسیب را خواهیم دید.

وی با تأکید بر اینکه فضای کورکورانه رسانه‌ای و سیاسی به مردم آسیب می زند، توضیح داد: همه باید در کنار هم فارغ از جناح بندی ها با ارائه پیشنهادات و راه حل ها مشکلات را حل کنیم تا مردم نتیجه مثبت این همکاری ها را ببینند.

وی با هشدار بر اینکه رسانه می تواند مسبب سلب اعتماد مردم شود، یادآور شد: خروج و نگاه همه باید در خدمت به مردم باشد و آنچه را که خبرنگار می بیند، بنویسد تا توسعه و عمران کشور حاصل شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار بندر مرزی آستارا در پایان این نشست از خدمات ۱۱ ساله "رامین بشرویه" خبرنگار خبرگزاری ایسنا در این شهرستان در انعکاس اخبار و گزارشات، با اهدای لوح تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز دانشجو رسانه استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی