Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ذوب آهن و شهر خودرو از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی شهر خودرویی ها به پایان رسید.
به گزارش آریا، ذوب آهن و شهر خودرو در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید. ذوب آهنی ها با وجود اینکه شکست خوردند اما نمایش خوبی داشتند و بارها فرصت گلزنی از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو با این پیروزی 7 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رسید. ذوب آهن هم با همان سه امتیازی که داشت، در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.
ترکیب ذوب آهن:  شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب زاده، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی (محمد سلطانی مهر دقیقه 82)، دانیال مومنی، علی نبی زاده، علیرضا منظمی
سرمربی ذوب آهن: رحمان رضایی
ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، عرفان معصومی، محمدعلی فرامرزی (فرشاد فرجی دقیقه 60)، حسن جعفری، اکبر صادقی (امیر حسین کریمی دقیقه 46)، صادق صادقی، ابوذر صفرزاده (روح الله سیف اللهی دقیقه 60)، امین قاسمی نژاد (رحمان جعفری دقیقه 67)، احمد الجبوری (معراج پور تقی دقیقه 80)
سرمربی شهر خودرو: سید مهدی رحمتی
ذوب‌آهن 0 - شهر خودرو 1: امین قاسمی نژاد (دقیقه 14): امین قاسمی‌نژاد، پنالتی را که الجبوری برای شهر خودرو گرفت، با یک شوت مطمئن در شرایطی که گردان هم مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، وارد دروازه کرد.
ذوب‌آهن 0 - شهر خودرو 2: امین قاسمی نژاد (دقیقه 47): روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه ذوب آهن، امین قاسمی‌نژاد از تعلل مدافعان ذوب آهن نهایت استفاده را کرده و با شوتی روی پا و دقیق دروازه گردان را برای بار دوم باز کرد.
لحظات حساس:
09:05- ابوالفضل عکاشه بعد از اینکه در میانه میدان توپ را در اختیار گرفت با یک شوت بی دقت دروازه حریف را نشانه گرفت که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
12:55- روی فرار دیدنی الجبوری، مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه او را متوقف کرد که داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص داد.
12:30- علیرضا منظمی روی یک ارسال کرنر، با ضربه سری چکشی دروازه شهرخودرو را تهدید کرد که ضربه او را فراهانی با واکنشی به موقع مهار کرد.
21:27: روی یک ارسال از سمت چپ، عکاشه با ضربه سر توپ را در اختیار منظمی قرار داد، شوت روی پای منظمی از نزدیکی نقطه پنالتی با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.
35:48 روی پاس اشتباه حبیب زاده در داخل محوطه جریمه، ااحمد لجبوری می توانست دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن را با پوشش خوب عبدالله حسینی در خط دروازه، شهاب گردان به راحتی در اختیار گرفت.
37:25 شوت سنگین میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه شهرخودرو راهی اوت شد.
41:05: ارسال خطرناک جهانی از روی ضربه آزادی که در نزدیکی های نقطه کرنر برای ذوب آهن به دست آمده بود را فراهانی با واکنشی به موقع مهار کرد.
43:00 روی یک کار تیمی خوب از شهر خودرو، شوت الجبوری در موقعیت تک به تک را شهاب گردان با دست چپ خود مهار کرد.
51:49: ابوالفضل عکاشه روی پاس منظمی از سمت راست محوطه جریمه شوت زمینی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که این شوت را فراهانی با عکس العملی ناقص راهی کرنر کرد.
81:30 ارسال قنبری و ضربه سر دیدنی عکاشه که با عکس العملی هم از سوی فراهانی مواجه نشد، می رفت به گل اول ذوب آهن تبدیل شود اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
90+1: شوت کات دار میلاد جهانی از سمت راست محوطه جریمه را دروازه بان شهرخودرو با واکنشی دیدنی مهار کرد.

- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به اولین پیروزی فصل دست پیدا کرد. سپاهان برای سه امتیاز به این مسابقه آمده بود ولی خیلی زود غافلگیر شد و با گل ساسان حسینی که روی ارسال کرنر بوعذار و ضربه سر حسینی در دقیقه 5 به دست آمد از حریفش پیش افتاد. شاگردان نویدکیا که نمی خواستند در این مسابقه بازنده از زمین بیرون بیایند، در وقت های اضافی نیمه اول و پس از چند حمله به گل رسیدند و این بازی با تساوی در نیمه اول خاتمه یافت. در نیمه دوم و در شرایطی که تصور می شد، سپاهان با روحیه بهتری برای پیروزی وارد زمین شود، این سجاد جعفری بود که در دقیقه 64 از غفلت قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرد و گل دوم را ثبت کرد. درنهایت در دقایقی که سپاهانی ها سراسیمه برای زدن گل تساوی تلاش می کردند، باز هم یک کرنر، اینبار از سمت چپ خط دفاعی سپاهان ارسال شد و ناییج پور بازیکن تعویضی مجتبی حسینی روی تیرک اول توپ را قطع کرد و به زاویه مخالف فرستاد تا اختلاف دو برابر شود و اولین پیروزی شاگردان مجتبی حسینی تثبیت شود. حالا سپاهان 7 امتیازی باقی ماند و  به رتبه هفتم سقوط کرد و نفت مسجد سلیمان 6 امتیازی شد و رتبه 9 جدول را در روزی که بارش شدید باران کیفیت زمین ورزشگاه بهنام محمدی را گرفته بود، از آن خود کرد.
نفت مسجد سلیمان1 سپاهان صفر :ساسان حسینی(دقیقه 34 ): در شرایطی که بازی دقایق ابتدایی خود را پشت سر می‌گذاشت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روی ارسال عباس بوعذار و ضربه سر ساسان حسینی از تیرک اول، خیلی زود به گل برتری در مقابل سپاهان دست یافت.
نفت مسجد سلیمان1 سپاهان 1 :سجاد شهباز زاده(دقیقه 2+45 ):سجاد شهباززاده در وقت‌های اضافی نیمه اول موفق شد در ثانیه‌هایی که تیمش در حال حمله بود، با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه احمد گوهری گلر نفت مسجد سلیمان را در حالی که سر جای خود نظاره گر بود، باز کند.
نفت مسجد سلیمان 2 سپاهان 1: سجاد جعفری(دقیقه 65): سجاد جعفری هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از غفلت بازیکنان سپاهان در قلب خط دفاعی این تیم استفاده کرد و با ضربه بیرون پای راست موفق به بازی کردن دروازه نیازمند برای دومین مرتبه طی یک بازی در دقیقه 65 شد.
نفت مسجد سلیمان 3 سپاهان 1 :ناییج پور( دقیقه 80): باز هم یک ارسال بلای جان سپاهان شد و اینبار ناییج پور از روی یک کرنر ارسالی بار دیگر روی تیرک اول عملکرد بهتری از مدافعان سپاهان داشت و به زیبایی گل سوم را وارد دروازه نیازمند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن شهرخودرو نفت مسجد سلیمان سپاهان امین قاسمی نژاد نفت مسجد سلیمان محوطه جریمه شهر خودرو یک ارسال ضربه سر ذوب آهن روی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

یونایتد می‌توانست در آخرین لحظات بازی به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی بزرگ شاگردان اریک تن هاخ بود: یک عامل خودی در نقش مدافع حریف!

یونایتد با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانست 56 امتیازی شود و فاصله با تاتنهام رده پنجمی را کمتر کند. شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی لیگ برتر به دنبال سهمیه اروپایی هستند و ایستادن در رتبه ششم به آن‌ها کمکی نمی‌کند.

از همین رو بعد از اینکه یونایتد در دقیقه 87 گل تساوی را از روی ضربه پنالتی دریافت کرد، حملات زیادی روی دروازه حریف شکل داد تا با استفاده از جو ورزشگاه اولدترافورد نتیجه بازی را تغییر دهد.

بهترین فرصت برای یونایتد در لحظات پایانی بازی شکل گرفت. داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرده بود که در آخرین ثانیه‌های این زمان یک فرصت عالی شکل گرفت. ارسال مدافع برنلی در میادین میدان پس از برخورد با پای برونو فرناندز به میسون مونت رسید و فرصت یک ضدحمله عالی برای یونایتد شکل گرفت.

مونت از برتری عددی تیم میزبان استفاده کرد و توپ را پس از چند قدم به سمت زمین حریف به آماد دیالو پاس داد. دیالو توپ را روی پای چپ برد و سعی داشت زاویه خوبی برای شوت زدن به سمت دروازه پیدا کند. در همین حین بازیکنان یونایتد تلاش داشتند به او اضافه شوند.

در مدت زمان کوتاهی که دیالو سعی می‌کرد فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ را پیدا کند مونت در نزدیکی او حضور داشت و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه پرقدرت تیمش‌ را به گل دوم رسانده و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این لحظه از بازی باشد، با بدشانسی شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز بود تا توپ بلوکه شود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت سعی کرد با پریدن مانع از عبور این ضربه نشود اما کاملا مقابل آن قرار گرفت و هم تیمی‌اش را ناامید کرد.

در میان ناامیدی دیالو و ناراحتی فرناندز از این اتفاق، توپ بلوکه شده به مونت رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه‌بان به راحتی آن را در آغوش گرفت. داور هم پس از اینکه توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب