Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:16:54 GMT

آتش سوزی خودروی پژو پارس در مجتمع فرهنگ سنقر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۳۸۲

آتش سوزی خودروی پژو پارس در مجتمع فرهنگ سنقر

حقیقی با اشاره به وقوع یک حادثه آتش سوزی خودرو پژو پارس گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۲ امروز در یکی از پارکینگ های مجتمع فرهنگ سنقر واقع در بلوار سپهبد صیاد شیرازی رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران حقیقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به گزارش وقوع یک حادثه آتش سوزی خودرو پژو پارس در سنقر اظهار داشت : این حادثه حدود ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۵ آذر ماه ۹۹ در یکی از پارکینگ های مجتمع فرهنگ سنقر واقع در بلوار سپهبد صیاد شیرازی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست واحد آتشنشانی سنقر با بیان اینکه به محض دریافت گزارشات مردمی با سامانه ۱۲۵ پرسنل واحد آتشنشانی سنقر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حادثه آتش سوزی سبب دود گرفتگی شدید آپارتمان مجتمع شد.

وی با بیان اینکه اطلاعات دقیقی در خصوص آتش سوزی خودرو در دسترس نمی باشد افزود : متأسفانه این آپارتمان فاقد سیستم اعلام و اطفای حریق می باشد!!

حقیقی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگ سنقر فاقد پله های اضطراری می باشد ادامه داد : طی عملیات امداد و نجات حدود ۱۰ نفر از ساکنین مجتمع از طریق بالابر و تجهیزات آتشنشانی از ساختمان خارج و نجات یافتند.

وی تأکید کرد : برای ساختمان‌های بلند باید از دود بند حریق استفاده شود تا در صورت بروز آتش سوزی دودهای حاصل از آن به طبقات فوقانی سرایت نکرده و موجبات گرفتار شدن ساکنین در دود و آسیب‌های جانی وجود نداشته باشد.

سرپرست واحد آتشنشانی سنقر در پایان از همکاری ادارات برق ، گاز ، جمعیت هلال احمر و کلانتری ۱۱ شهرستان سنقروکلیایی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند