Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:54:51 GMT

حسینی: باید به شرف بازیکنان نفت درود بفرستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۳۸۴

حسینی: باید به شرف بازیکنان نفت درود بفرستیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: باید به شرف این بازیکنان درود بفرستیم که با حداقل امکانات به این صورت در زمین جنگیدند و یکی از بهترین بازی‌های ما در این چند وقت را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: این پیروزی را به مردم شریف مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل مردم را شاد کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌گونه که دیروز گفته بودم تیم‌مان برای این بازی هم قسم شده بود و می‌دانستیم باتوجه به قدرت تیمی‌مان می‌توانیم از پس هر تیمی بر بیاییم. خداراشکر برنامه‌مان خوب جلو رفت و خدا هم کمک کرد که بازیکنان این‌گونه با دل‌ و جان برای این تیم زحمت کشیدند.

او ادامه داد: باید به شرف این بازیکنان درود بفرستیم که با حداقل امکانات به این صورت در زمین جنگیدند و توانستند یکی از بهترین بازی‌های ما در این چند وقت را به نمایش بگذارند و از همه‌ آن‌ها تشکر می‌کنم. تیم ما همین نفرات هستند اما شایسته هستند. باتوجه به پایان فصل نقل‌ و انتقالات و بودجه‌ای که داریم دیگر نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و باید از همین بازیکنان ممنون باشیم که دارند با جان و دل کار می‌کنند. به امید خدا این بازیکنان باتجربه می‌شوند و به ما کمک می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتبی حسینی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!

کاپیتان دوم استقلال برای اولین بار در این فصل لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی در سال‌های اخیر همیشه بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال بوده و البته که به خاطر پست بازیش در زمین در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از حسینی نقش کاپیتان را بازی می‌کند.

چشمی که مثل حسینی ملی‌پوش ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود، در این فصل و در ۲۴ بازی قبلی به خاطر حضور کامل حسینی هرگز موفق به بستن بازوبند کاپیتانی نشده بود.

وقتی کاپیتان اول استقلال به خاطر حواشی بعد از بازی با آلومینیوم در اراک یک جلسه محروم و بازی مقابل تراکتور را از دست داد، مشخص بود که در این مسابقه حساس چشمی وظیفه سنگین‌تری دارد.

او حالا به عنوان کاپیتان اول در یک بازی بزرگ و سرنوشت ساز برای صدرنشین باید حواسش به دروازه‌بان جوان تیم هم می‌بود، خالد آبادی که برای اولین بار در این فصل فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال مدافعان وقتی خیالشان از دروازه‌بان راحت باشد، راحت‌تر بازی می‌کنند. به عبارت عامیانه اگر مدافعان به دروازه‌بان تیمشان اعتماد داشته باشند، قدرت ریسک بالاتری دارند و راحت‌تر در بازی‌سازی شرکت می‌کنند برای گلزنی جلو می‌روند و نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی ندارند.

اما وقتی یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه پشت سرشان باشد، ناخودآگاه احتیاط بیشتری در بازی دارند و همین موضوع کار روزبه چشمی را سخت‌تر کرده بود. به خصوص که او به عنوان کاپیتان باید به دروازه‌بان جوان تیمش که برای اولین بار در این فصل بازی می‌کرد، روحیه و اعتماد به نفس هم می‌داد.

چشمی در این مسابقه به خوبی از عهده وظایف کاپیتانی برآمد. اگرچه در لحظاتی مجبور می‌شد بیشتر از فریاد و قدرت گلویش تا توان ساق‌ها و هوش رهبری خود استفاده کند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی