Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید افرادی که قوانین مربوط به کرونا را در فوتبال وضع کردند، شعوری از فوتبال ندارند.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی امروز (یک‌شنبه) با شهرخودرو که با شکست ۲ بر صفر ذوبی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: من هیچ صحبتی راجع به بازی ندارم. صحبت من راجع به قانون ۵+۱۱ است و می‌خواهم بدانم کدام مرجعی این قانون را گذاشته است؟ آیا کسانی که این قانون را گذاشتند چیزی از فوتبال سر در می‌آورند؟ فکر کنم فوتبال را با "ط" می‌نویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها چه می‌دانند تمرین چیست؟ آن‌ها هیچ آشنایی با مسائل فوتبال ندارند که چنین قانونی گذاشتند. آن‌ها نمی‌دانند سرمربی نمی‌تواند با ۱۵ بازیکن از ۳۵ بازیکنش کاری کند. از دیروز تا امروز ۱۲ بازیکن ما که در اردو حضور داشتند، کرونا گرفتند. افراد قانون گذار در خانه نشستند و قانون گذاشتند و شعوری از فوتبال ندارند.

او افزود: خنده‌دار است که بازیکنانی که از دیروز کرونا گرفتند، قرار است فردا تست راستی‌آزمایی بدهند. واقعا این افراد بیایند و جلوی من بنشینند و بگویند که فوتبال چطور نوشته می‌شود. آن‌ها نمی‌دانند ممکن است که از بین ۱۵ بازیکنی که مبتلا به کرونا نیستند، چهار نفر بازیکن دروازه‌بان باشند؟ چه جوابی راجع به این موضوع دارند؟ این افراد فوتبال را نمی‌فهمند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه از کلیه باشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: جالب این است که باشگاه‌ها این قوانین را قبول کردند. باید شجاعتش را داشته باشند و بگویند ما اشتباه کردیم و این قوانین غلط است. این که به اشتباه‌شان مصر هستند و می‌خواهند بازی برگزار شود، خیلی حرف دارد. من با نماینده سازمان لیگ صحبت کردم و همه این مسائل را گفتم، او هم قبول کرد ولی گفت باید قانون اجرا شود. مگر قانون وحی منزل است؟ مگر محکم‌تر از قانون اساسی داریم؟ واقعا مانده‌ام که به اسم قانون می‌گویند که کاری نمی‌توانند بکنند.

رضایی در پاسخ به این سوال ایسنا که ادامه لیگ را برای ذوب‌آهن چطور پیش‌بینی می‌کند؟ بیان کرد: همین‌طوری که الان هست، می‌بینم. قطعا فرقی نخواهد کرد.

او در پایان در پاسخ به این پرسش که تفاوت ذوب‌آهن با پیکان و پرسپولیس چیست؟ گفت: این سوال را باید از مسوولان تصمیم‌گیرنده پرسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحمان رضایی تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است