Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه کمیته امداد تهران، سیدابوالفضل پرپنچی، ضمن تبریک ۱۶ آذر، روز دانشجو، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است و در همین راستا یکی از محورهای اصلی آن خدمات ارائه حمایت‌های تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی امسال دو هزار و ۵۰۰ دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند، افزود: از ابتدای سال تحصیلی یک میلیارد و هفت میلیون تومان برای دانشجویانی که مدارک تحصیلی خود را ارائه کرده اند، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرپنچی، ادامه داد: این مبلغ برای دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی، شبانه و پیام نورو سایر دانشگاه های غیردولتی هستند واریز شده است و برای دانشجویان دوره های روزانه دولتی نیز به زودی کمک هزینه تحصیلی واریز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان تحت حمایت، بیان کرد: کمیته امداد در استان تهران به منظور فراهم نمودن بستر کسب علم ودانش در بین جامعه مددجویان تحت حمایت به دانشجویان تحت حمایت متقاضی برای ادامه تحصیل وام دانشجویی پرداخت می کند.

وی افزود: پرداخت وام دانشجویی در مقاطع کارشناسی و طلاب علوم دینی سطح دو پنج میلیون تومان، کارشناسی ارشد و طلاب علوم دینی سطح سه ۱۰ میلیون تومان و دکتری و طلاب علوم دینی سطح چهار ۲۰ میلیون تومان است.

پرپنچی بیان کرد: این نهاد در استان تهران به دانشجویان نخبه ای که به صورت تخصصی در حوزه های تحصیلی، قرآنی و ورزشی فعالیت می کنند نیزاز محل کمک های حامیان، خیّران و منابع امدادی خدمات ارائه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی دانشجویان در رشته های تخصصی از جمله کامپیوتر، مشاوره  و حقوق توسط این نهاد اشاره کرد و گفت که با راه‌اندازی این بانک اطلاعاتی بتوان از ظرفیت فارغ‌التحصیلان موفق تحت حمایت در جهت حل مشکلات جامعه هدف تحت حمایت این نهاد استفاده کنیم.

برچسب‌ها مستمری مددجویان روز دانشجو اداره کل کمیته امداد استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان روز دانشجو اداره کل کمیته امداد استان تهران مستمری مددجویان روز دانشجو اداره کل کمیته امداد استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل