Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ما گرفتار امور اقتصادی هستیم و همه مردم موضوع را لمس می‌کنند، زیرا به قاعده‌های خدا عمل نکردیم و به قاعده دشمن عمل کرده ایم و وقتی به قاعده خدا عمل نکنیم خدا ما را به حال خودمان واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما با برنامه‌های پنج ساله در اقتصاد طبق قاعده دشمن عمل می‌کنیم، قاعده‌های دشمن برای منافع خودشان بوده و معلوم است که موفق نمی‌شویم. رهبر کبیر انقلاب فرمودند ما نباید خام فروشی نفت داشته باشیم، اما در بودجه ۱۴۰۰ ببینید چقدر از بودجه به خام فروشی نفت وابسته است.

بیش از ۴۱ سال است که آمریکا با ما می‌جنگد

سردار فدوی با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکایی‌ها گفت: آیه ۷ و ۸ سوره ممتحنه درباره مذاکره است و خداوند صریح فرموده است که چطور می‌توان با دشمنان مذاکره کرد و گفته شده است اگر دشمنان اسلام آورند و با شما نجنگیده باشند با آن‌ها مذاکره کنید. ۴۱ سال و ۹ ماه است که آمریکاها با ما می‌جنگند حتی بدون اینکه از تلاش با دشمنی با ما دست برداشته باشند. اگر با ما نظامی نجنگیدند نه اینکه نخواستند بلکه نتوانستند و ما یک سال آخر جنگ با آمریکا جنگیدیم نه عراق و باید بدانیم قول آمریکایی‌ها قول نیست و نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون شرایط را ببینید و توجه داشته باشید که از سال ۳۲ تاکنون بیشترین دشمنی‌ها و ضربات در زمان دموکرات‌ها به ما وارد شده است و تحریم‌های اساسی را دموکرات‌ها رقم زدند و جمهوری خواهان راه دموکرات‌ها را ادامه دادند و تنها کاری که جمهوری خواهان انجام دادند ترور دانشمندان ما بود در حالی که این شهادت‌ها آرزوی شهدای ما بود.

سردار فدوی درباره انتقام سخت سپاه پاسداران از استکبار جهانی اظهار کرد: ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت نشانده ایم و آن‌ها عکس العمل نشان می‌دهند. از سال ۶۵ پس از عملیات کربلای ۵ گفتند ایران در جنگ پیروز خواهد بود و برای همین آمریکایی‌ها وارد میدان شدند و ۱.۵ سال آخر جنگ باز هم موفق نبودند و به اهدافشان نرسیدند. آخرین وزیر دفاع اوباما در پایگاهی در امارات در حالی که پشت سرش هواپیمایی بود گفت که آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش (کشور‌های کوچک حاشیه خلیج فارس و اروپایی‌ها) به دنبال این هستند توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد. تنها اقدامی که می‌توانند انجام دهند ترور است و حتی جرات ندارند بگویند که ما این اقدامات را انجام داده ایم، فقط دیوانه‌ای مانند ترامپ آمد گفت دستور ترور سردار سلیمانی را من دادم.

سردار فدوی درباره حفاظت دانشمندان گفت: در ابتدای انقلاب سپاه حفاظت تشکیل شد که حفاظت از هواپیما‌ها و شخصیت‌ها را به عهده دارد و در تقسیم بندی‌ها برخی حفاظت‌ها را به نهاد‌های دیگر دادند و گرفتار شدیم.

او بیان کرد: در سال ۵۸ وقتی لانه جاسوسی تسخیر شد کارتر گفت ما یک نفر نداشتیم که به خیابان طالقانی بفرستیم تا اوضاع را توصیف کند باید قوت انقلاب اسلامی مثل آن زمان‌ها باشد و دشمن حتی جرات نکند که فکر ترور به سرش بزند.

سردار فدوی اظهار کرد: در یک ماه گذشته از تشکیلات قضایی پیگیری کردیم که اعلام کردند فقط حکم قاضی برای مقصران هواپیمای اوکراینی باقی مانده است و موضوع دیه‌ها باید تا قبل از سالگرد شهادت شهدای هواپیمای اوکراینی تعیین تکلیف شود. فرزندان نخبه‌های پایدار در این هواپیما بودند و شهید شدند، به خانواده‌ شهدا تک تک سر زدیم، قول می‌دهیم که حکم قاضی برای مقصران در سقوط هواپیمای اوکراینی تا پیش از سالگرد این اتفاق ناگوار صادر و دیه و بیمه به نرخ بین المللی که رقم بالایی است به خانواده‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید

مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز دانشجو دانشگاه تهران هواپیمای اوکراینی آمریکایی ها سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تاکید کرد: جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد

رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان(۱۴۰۱/۰۸/۱۱)

بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد. ده‌ها هزار انسان که عموم آنها کودکان، زنان و مردم بی دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند. همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونسیت آغاز شد و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفت و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونست‌ها و حامیان آنها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بودیم که این جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

از سوی دیگر فرهنگ رایج نظام‌های آموزش عالی در جهان؛ استقلال دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در ساحت‌های گوناگون از جمله استقلال علمی و آزادی در بیان نظرات، دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها بوده است و آزادی آکادمیک در نظام های آموزشی اصلی پذیرفته شده و مورد احترام است. اما در کشوری که خود را مدعی اول آزادی بیان در جهان می‌داند، شاهد هستیم که نقاب از صورت آنها کنار رفته و چهره حقیقی آزادی در غرب نمایان شده است و شدیدترین برخوردها و سرکوب‌ها علیه دانشجویان و اساتیدی که اعتراض مسالمت آمیز به نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی داشتند توسط نیروهای نظامی در داخل دانشگاه‌های آمریکا صورت گرفته است.

ضرورت دارد؛ کلیه تشکل‌های دانشگاهی و نهادهای علمی در ایران و جهان از این اعتراضات مسالمت‌آمیز که علیه نظام سلطه شکل گرفته است، حمایت کرده و تأکید می‌کند جنبش های دانشگاهی ضمن استمرار این تجمعات، اجازه ندهند نظام استکبار در پناه قانون‌های اجتماعی و نهادهای بین‌المللی خودساخته صدای وجدان‌های بیدار در جهان را خاموش کنند و فارغ از هر گرایش سیاسی، دینی و مذهبی به حمایت از این جنبش سراسری دانشگاهی بپردازند.

امید است در پرتو این بیداری وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی در جهان و حرکت در مسیر تعالیم الهی باشیم.

کد خبر 6090922

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی