Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید مسعود عسگریان رئیس شورای شهر همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت انتخاب شهروندان برگزیده شهر همدان که در فضای مجازی برگزار شدبا اشاره به اینکه جشنواره شهروند برگزیده با شعار «همدان شهر برتر با شهروندان برتر» برگزار خواهد شد، بیان کرد: برگزاری جشنواره شهروند در مشارکت مردم برای مدیریت بهتر شهر نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: روندنام نویسی  شهروندان برای شرکت در سومین جشنواره «شهروندان برگزیده»  با تشکیل شورای سیاستگذاری، کمیته‌های علمی،داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی آغاز  شده است.

این مسئول  با اشاره به اینکه جشنواره شهروند برگزیده یک رویداد فرهنگی و اجتماعی است ادامه داد: برگزاری این جشنواره‌ای می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهر‌های کشور باشد.

عسگریان با بیان اینکه جشنواره شهروندان برگزیده باید الگو سایر شهروندان باشد و مردم را نسبت به مؤلفه‌ها و شاخصه‌های یک شهروند آشنا کند، ابراز داشت: هدف اساسی این جشنواره شناساندن وظایف شهروندی و شهروند مداری است که باید این مؤلفه‌ها در شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده پررنگ‌تر دیده شود.

این مسئول  با بیان اینکه در این جشنواره  افراد از طریق خوداظهاری و معرفی از سوی دیگر افراد به دبیرخانه معرفی می‌شوند، اظهار داشت: تشویق شهروندان به تلاش برای تقویت شاخص‌های فرهنگ شهروندی، جلب توجه شهروندان بر شاخص شدن در یک حوزه و برگزاری سالانه جشنواره برای رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی مؤثر است.

عسگری اعتبار این مراسم را از محل ردیف آموزش شهروندی بیان کرد و ادامه داد: میزان اعتبار امسال برای این جشنواره با توجه به شیوع بیماری کرونا ۳۰۰میلیون تومان است .

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان شهروند برگزیده شهروند برگزیده جشنواره شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود