Web Analytics Made Easy - Statcounter

فواد اسعدی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل سرما و به هنگام بارندگی، مسیرهای تردد این روستاها مسدود می‌شود لذا تمام سهمیه سوخت خانوارهای ساکن را توزیع کردیم تا در هنگام بارش برف و یخبندان سوخت کافی در اختیار داشته باشند.
وی با بیان اینکه سهمیه هر خانوار در طول سال ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت سفید است که توسط ۳۱ نمایندگی مجاز توزیع می‌شود، افزود: در عرضه سوخت زمستانی هیچ مشکلی نداریم و به صورت منظم این کار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسعدی‌پور تاکید کرد: شهرستان دیواندره از سه بخش تشکیل شده و در مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی ساکن در برخی روستاها همچنان از نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود استفاده می‌کنند که از اول سال جاری تاکنون به صورت میانگین به هر خانوار دو هزار و ۴۰۰ لیتر نفت سفید تحویل آنها داده شده است.
رییس شرکت پخش فراوردهای نفتی ناحیه دیواندره یادآور شد: در مجموع چهار میلیون لیتر نفت میان این خانوارها توزیع شده و با توجه به اینکه حدود یک چهارم تراکتورهای استان کردستان حدود پنج هزار دستگاه در دیواندره است و برای سوخت این وسایل نیز ۱۶ میلیون لیتر نفت گاز توزیع کرده‌ایم.
اسعدی‌پور اضافه کرد: هفت جایگاه بنزین در شهرستان روزانه ۶۰ هزار لیتر بنزین توزیع می‌کنند و در چهار جایگاه سی ان جی نیز روزانه ۴۰ هزار کیلوگرم گاز مصرف می‌شود.
وی گفت: از طریق گشت‌های مشترک شرکت نفت و نمایندگان فرمانداری و پلیس آگاهی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ماهانه و به صورت غیر محسوس از مصرف‌کنندگان عمده و عرضه کنندگان سوخت در دیواندره بازدید به عمل می‌آید تا از هر نوع عرضه و مصرف خارج از شبکه و قاچاق جلوگیری شود.
شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها روستائیان دیواندره طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان دیواندره طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت روستائیان دیواندره طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت اخبار کنکور لیتر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت