Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات کشور از تمهید مقدمات انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از ۲۰ اسفند ماه و در سطح روستاها و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی افزود: در مهلت قانونی ثبت نام، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها میزبان داوطلبان عزیز خواهند بود و داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کرده و برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرمانداران و بخشداران موظف هستند پس از بررسی مدارک ثبت نام و تایید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل دهند.

مدیر کل انتخابات اظهار داشت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه کنند لذا داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره‌های عشایری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان