Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی فردوسی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش زنجیره انتقال ویروس کرونا و میزان ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شده و در این شرایط همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا مهم و موثر است.

وی اشاره به قرار گرفتن نطنز در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا افزود: در آمار بیماران کووید ۱۹ شمار بستری‌شدگان نسبت به جمعیت سنجیده می‌شود که در روزهای اخیر در این شهرستان افراد زیادی نسبت به روزهای قبل در بیمارستان‌های نطنز و بادرود بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش مسوولان نطنز بر این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده در چند روز آینده وضعیت بهتر شود و از این رو محدودیت‌های جدید اجرا می‌شود.

فرماندار نطنز با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ در چند هفته اخیر روند افزایشی به خود گرفته است، اظهار داشت: در صورتی که مراقبت و نظارت لازم انجام نگیرد شاهد سیر صعودی بیماری و ایجاد مشکل در بیمارستان‌ها هستیم.

فردوسی با یادآوری تمدید یک هفته‌ای محدودیت کرونایی در این شهرستان با توجه به شرایط قرمز افزود: حفظ سلامت عمومی در اولویت است و با بخش‌هایی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی سلامت جامعه را با خطر مواجه کنند با قاطعیت و بدون چشم‌پوشی برخورد می‌شود.

وی به اجرای موفق طرح بسیج سلامت اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت گرفته، به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج تمامی امکانات نیاز دارد، از این رو تلاش می‌شود تا در نشست‌های روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

شهرستان نطنز با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال استان اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا فرمانداران نطنز کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا فرمانداران نطنز کاشان کرونا فرمانداران نطنز کاشان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد