Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر یادبودی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت گشایش یافت.

به گزارش برنا به گزارش سفارت ایران در کویت، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای عربی و خارجی مقیم کویت، جمعی از شخصیت‌های سیاسی، پارلمانی، فرهنگی و اجتماعی و اعضای انجمن دوستی ایران و کویت با حضور در سفارت دفتر یادبود شهید فخری زاده را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقامات و شخصیتهای حاضر در سفارت ایران در کویت همچنین در گفت وگو با محمد ایرانی سفیر کشورمان در کویت ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران این اقدام تروریستی صهیونیستی را محکوم کردند.

 سفیر کشورمان ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همدلی شخصیت‌های کویتی و محکومیت این ترور و جنایت غیرانسانی تاکید کرد: به شهادت رساندن این دانشمند هسته‌ای ایرانی هرگز چرخه دانش، فناوری و اراده راسخ ملت را متوقف نخواهد کرد.

وی افزود: شهادت این دانشمند نه تنها ضایعه جبران ناپذیر برای ایران بلکه برای کل جهان اسلام به شمار می‌آید.

 شیخ احمد الناصر الصباح وزیر خارجه کویت هم هفته گذشته در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تسلیت و ابراز همدردی این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران