Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:27:21 GMT

۱۰ واحد صنفی متخلف در پاکدشت پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۵۶۶

۱۰ واحد صنفی متخلف در پاکدشت پلمب شدند

پرویز نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان در شیوع ویروس کرونا، فقط مشاغل گروه یک و دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از اول آذرماه در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت اجرا شد، با بازرسی روزانه ۱۴۰ گشت مشترک از سوی بازرسان اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و دستگاه‌های ذیربط همراه شد تا دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتاق اصناف پاکدشت خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت فعالیت مشاغل، بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنفی همکاری خوبی در رعایت مسائل بهداشتی داشتند.

نوروزی گفت: با توجه به ابلاغیه‌های اتاق اصناف مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ۱۰ واحد صنفی به دلیل تکرار تخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی افزود: این واحدهای متخلف شامل سالن زیبایی زنانه، مشاور املاک، مراکز تهیه غذا و کافی شاپ است.

رئیس اتاق اصناف پاکدشت گفت: به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی و هشدارهای ستاد ملی کرونا، روزانه ۱۳۰ مورد اخطاریه برای صنوف متخلف صادر می‌شود که در صورت تکرار تخلف، این واحدها نیز پلمب می‌شود.

وی گفت: سه واحد نانوایی در شهر فرون‌آباد به دلیل دلیل کم فروشی و گران فروشی به بهانه افزایش هزینه‌های حمل و نقل، متخلف شناخته شده و برای آنان اخطاریه و پرونده تخلف صادر شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

وی گفت: در صورت مشاهده تکرار هر گونه تخلف، این واحدها پلمب خواهند شد.

نوروزی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ هزار شهروندان پاکدشتی در ۹ هزار واحد توزیعی و تولیدی و ۶ هزار واحد خدماتی زیر نظیر ۱۸ اتحادیه مشغول به‌کارند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۲۴ گزارش داده تا واحد بازرسی در اسرع وقت موضوع را پیگیری کند.

برچسب‌ها ورامین اتاق اصناف ایران پاکدشت محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین اتاق اصناف ایران پاکدشت محدودیت های کرونا ورامین اتاق اصناف ایران پاکدشت محدودیت های کرونا اخبار کنکور اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز