Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:14:15 GMT

روباه ها به دنبال تکرار رویای تاریخی 2016 (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۵۸۰

لسترسیتی با گل دقیقه 90 جیمی واردی موفق به کسب سه امتیاز حساس برابر شفلیدیونایتد شد.

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی تا اینجای فصل نشان داده می تواند نام خود را به عنوان یکی از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز ثبت کند و آنها امروز در دیداری دشوار در یورکشایر موفق به کسب پیروزی 1-2 مقابل شفلید و سه امتیاز حساس این دیدار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لستر که با گل دقیقه 24 آیو پرز پیش افتاده بود، در دقیقه 26 دروازه خود را توسط اولیور مک برونی باز شده دید و در نهایت در حالیکه به نظر می رسید این دیدار با تساوی 1-1 رو به اتمام است، جیمی واردی در دقیقه 90 گل برتری بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

حالا لسترسیتی با کسب این پیروزی با اختلاف یک امتیازی با چلسی در رده سوم قرار دارد و البته ممکن است رتبه این تیم با توجه به نتایج لیورپول و یونایتد دچار تغییر هم بشود. اما به هر حال شاگردان برندان راجرز ثابت کرده اند باید از لسترسیتی نیز به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی نام برد و ممکن است رویای قهرمانی ناباورانه در سال 2016 با کلودیو رانیری، این بار توسط برندان راجرز تکرار شود.

 

حالا جیمی واردی پس از وین رونی در بین فصول 2002 تا 2013 و هری کین در بین سالهای 2014 تا 2020، تبدیل به سومین بازیکنی تاریخ لیگ برتر شده در 5 پنج متوالی خارج از خانه لیگ برتر در یورکشایر موفق به گلزنی شده است. البته شادی پس از گل این بازیکن نیز عجیب بود و با شکستن پرچم کرنر همراه شد.

 

 

 

 

 

جیمی واردی لستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیمی واردی لستر سیتی جیمی واردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

یکه‌تاز فرمول یک می‌گوید که تیم استون مارتین با فرناندو آلونسو به دنبال قهرمانی در این مسابقات است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ مکس فرستاپن، راننده ردبول و قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک نظر خود را در مورد تمدید قرارداد فرناندو آلونسو با استون مارتین بیان کرد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

این راننده هلندی گفت: نه، من از تصمیم فرناندو آلونسو برای تمدید قراردادش با استون مارتین تعجب نمی‌کنم، البته من همه اطلاعات را ندارم. آنها رابطه خوبی دارند اما ما نمی‌دانیم که آنها چه برنامه‌ و چه چشم‌اندازی دارند، بنابرین اظهار‌نظر در این مورد برای من بسیار دشوار است.

مکس فرستاپن افزود: واضح است که آنها بسیار جاه‌طلب هستند و می‌خواهند در فرمول یک برنده شوند. آلونسو به این پروژه اعتقاد دارد و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد.

در حال حاضر فرناندو آلونسو با 31 امتیاز در رده هشتم رده‌بندی انفرادی فرمول یک فصل 2024 قرار دارد. مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد