Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز(یکشنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران بوشهر و خوزستان، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در این دو استان، بر لزوم انجام اقدامات عاجل و فوری برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از آسیب به منازل مسکونی و زیرساختهای استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه باید گزارشی کارشناسی از علل وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی مردم تهیه شود، افزود: تکرار این اتفاقات مردم را آزرده خاطر کرده که لازم است برای پیشگیری از تکرار این آبگرفتگی‌ها، نسبت به بررسی دقیق و کارشناسی علل اصلی آبگرفتگی اقدام و برای رفع نواقص و کاستی ها با فوریت برنامه ریزی شود.
جهانگیری ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و ساکنین منازلی که دچار آبگرفتگی و آسیب شده اند، از استانداران بوشهر و خوزستان خواست در اسرع وقت برآوردی دقیق از میزان خسارات تهیه و گزارش آن را ارائه دهند.
استانداران بوشهر و خوزستان نیز در این تماس‌های تلفنی، به تشریح آخرین جزئیات عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان و اسکان اضطراری مردم پرداختند و از بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادرسان استان متبوع خود خبر دادند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانگیری خوزستان سیل بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود