Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از دفاع پرس، سردار علی فدوی روز یکشنبه در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه میان جبهه حق و استکبار با رهبری آمریکا بوده و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: دست نشاندگان و خبیثان عالم بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز ایران را با عملیات تروریستی شهید کردند، این شیاطین حتی تاب تحمل جهادگران عرصه علم را هم نداشتند و دست به ترور این عزیزان زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روند مبارزه میان حق و باطل همواره وجود دارد، ما دو حزب بیشتر نداریم یکی حزب خدا و دیگر حزب شیطان؛ مردمان عالم در یکی از این احزاب قرار دارند، ما باید حواسمان باشد و همواره خودمان را مورد ارزیابی قرار دهیم که در کدام حزب هستیم و تلاش کنیم که در حزب الهی باشیم، زیرا در آیه قرآن آمده حزب الهی پیروز نهایی خواهد بود.

سردار فدوی گفت: انقلاب اسلامی ایران در کلام و عمل امام خمینی (ره) تماماً از اسلام گرفته شده و اسلامی است و از سال ۱۳۲۰ تا زمان رحلت امام خمینی (ره) چیزی غیر از اسلام از امام راحل نشنیدیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، افزود: در طول تاریخ نمی‌توان دشمنی که در طول این ۴۱ سال علیه انقلاب به ما شده مشاهده کرد.

سردار فدوی با اشاره به پیشرفت‌های گسترده انقلاب اسلامی، گفت: آیا پیشرفت‌های امروز کشور با ۱۳۵۸ قابل قیاس است. ما پیشرفت‌هایی داشته‌ایم که حتی آمریکایی‌ها به آن اعتراف کردند و گفته اند که قادر به توقف انقلاب اسلامی نیستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پیروزی‌های انقلاب اسلامی را نتیجه تحقق وعده الهی دانست و ادامه داد: خداوند بندگان خود را عزیز داشته و گفته اگر کارهایی که من از تو می‌خواهم انجام دهید موفق خواهید شد اما شرط آن عمل به خواست الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور گفت: ما در اقتصاد به جای اینکه از الگوهای اسلامی پیروی کنیم به الگوهای غربی عمل کردیم. اینکه بایدهای اقتصاد از دشمنان است پس طبیعی است که نباید نتیجه بگیریم. امام راحل از روز اول فرمودند که ما باید از خام‌فروشی پرهیز کنیم اما اگر به طول این ۴۱ سال نگاه کنیم تمام دولت‌ها که تا به امروز روی کار آمده‌اند به خواست امام راحل که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی هم هست، عمل نکردند و می‌بینیم در بودجه امسال هم بخشی از آن به خام فروشی نفت وابسته است. پس چگونه توقع داریم که نتیجه بگیریم.

سردار فدوی با اشاره به آیات و روایات افزود: در قرآن تاکید شده که به دشمنی که بی دین است و با شما جنگیده است اعتماد نکنید، اما متأسفانه این اشتباه رخ می‌دهد.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا و پیروزی حزب دموکرات گفت: بیشترین آسیب به کشور ما از سوی آمریکا در زمان دموکرات‌ها خورده شده است. بیشتر این تحریم و فشار را در زمان دموکرات‌ها تجربه کرده‌ایم. دموکرات‌ها خباثت‌های عالم را بر سر ملت ما پیاده کردند. پس ما نباید گول بخوریم زیرا مسلمانان نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند و یا پایشان دو بار در یک چاله بیفتد. اما نمی‌دانم چرا برخی اصرار دارند که اشتباهات گذشته را مجدداً تکرار کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران اخبار کنکور انقلاب اسلامی دموکرات ها سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت