Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمسعود عسگریان عصر امروز به مناسبت آغاز به کار سومین جشنواره شهروند برگزیده همدان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ما سال‌ها به دنبال این مسأله هستیم که در حوزه مدیریت شهری، شهروندانی  که در  این حوزه‌ها همکاری داشته و د ارتقای زندگی بهتر در شهر موثر بودند و توانستند همدان را در کشور مطرح کنند، شناسایی و تقدیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا با وقفه مواجه شد اما بالاخره به مرحله اجرا رسید تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره، شناسایی تعدادی از شهروندان است که در حوزه‌های مختلف شهری اقداماتی داشته و یا با برنامه‌های ما همسویی داشتند را معرفی کنیم تا از رفتارهای اجتماعی و شخصی آنها الگوسازی صورت گیرد و در آموزش شهروندی به کار برده شود و در نهایت به  شهری آبادتر و توسعه یافته‌تر دست یابیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان درباره برگزاری اختتامیه این برنامه اظهار کرد: امیدواریم تا رسیدن زمان اختتامیه شرایط همدان از نظر شیوع بیماری کرونا سفید شود و برنامه را در فضای باز برگزار کنیم و در غیر این صورت از فضای مجازی بهره خواهیم برد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره باعث شده که شهروندان  به سمت سالم سازی محیط سوق داده شده  و بر کاهش آسیب های اجتماعی تأثیر داشته، البته آمار کمی هنوز در دسترس نیست و نتیجه قطعی در گرو بررسی علمی و دانشگاهی است.

عسگریان  با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که شهروندانی به عنوان الگویی سازنده برای سایر افراد معرفی شوند تصریح کرد: هرچه تعداد این الگوها در سطح شهر بیشتر و آثار عملکرد آنان گسترش یابد، در آینده نه چندان دور، شهروندان برگزیده بیشتری خواهیم داشت و شهر ایده‌آل‌تری حاصل می‎شود که  در نهایت می‌توانیم همدان را در کشور به یک الگو تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره به دنبال این هستیم که گوشه‌ای از خدمات ارزشمند مردم را به استحضار عموم برسانیم ادامه داد: افرادی هستند که از هر حیث در ارتقای شهروندان همدان در اصلاح امور گام‌های موثری را برداشته و برمی‌دارند که در  تلاش هستیم تا در این برنامه به عموم شهروندان معرفی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست اظهار کرد: طی دو سال گذشته جشنواره شهروند برگزیده، برگزار و شهروندان برتر انتخاب شدند و امسال سومین  سال این جشنواره را در پیش داریم و امیدواریم به مانند گذشته جشنواره‌ای در شأن مردم همدان برگزار شود.

روح‌الله وجدی‎هویدا افزود: شهروندان برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده » از تاریخ ۱۵ آذرماه تا ۲۰ دی‌ماه فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir:globe_with_meridians: مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: در سال جاری ۱۴ نفر به عنوان شهروند افتخاری در بخش‌های مختلف انتخاب می‎شوند که با توجه به بخش ویژه کرونا ممکن است که به ۲۰ نفر هم برسند.

وی تأکید کرد: شهروند افتخاری چه بومی باشد و چه نباشد، ساکن همدان نیست و برای همدان اقدامی ارزشمند انجام داده است.

وجدی با بیان اینکه در حوزه تأمین اعتبار مشکلی نداریم اظهار کرد: در دومین دور اعتبار جشنواره ۳ میلیارد ریال بود که امسال افزایش ۱۰ درصدی پیش بینی شده اما به دلیل بیماری کرونا با کاهش بودجه نیز مواجه خواهیم بود.

وی افزود: برای معرفی افراد برگزیده از دور اول جشنواره اقداماتی چون چاپ ویژه نامه در مطبوعات، چاپ کتاب، استفاده از این افراد در شورای محلات و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و البته معرفی در سایت جشنواره انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان  تصریح کرد: در شورای سیاست گذاری جشنواره نمایندگانی از  فرمانداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره در پنج گروه شهروندان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند ادامه داد: با توجه به اینکه مقرر شده است هر سال در برگزاری جشنواره، یک موضوع خاص تعیین و جوایز ویژه به شهروندانی که بیشترین فعالیت را در آن حوزه داشته‌اند، اهدا شود، بنابراین برای این دوره از جشنواره، فعالیت در راستای «ارتقای نشاط و شادمانی شهر و شهروندان همدانی» به عنوان بخش ویژه انتخاب شده است.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان جشنواره شهروند برگزيده شهرداري همدان رئيس شوراي اسلامي شهر همدان رئيس سازمان فرهنگي شهرداري جشنواره شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته کار و کارگر در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان