Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه فارسان گفت: جنبش دانشجوئی در این مقطع درعین‌حال که سیاسی است و مسائل کشور را دنبال می‌کند، باید جلودار حرکت جهادی و روبه‌پیشرفت علمی کشور باشد آن‌هم در این روزها که ویروس منحوس کرونا نفس‌ها را حبس کرده و مشکلات مردم بیشتر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان  به مناسبت 16 آذر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: 16 آذر روز دانشجو، روزی که رژیم منحوس و پلید پهلوی دانشجویان معترض به حضور آمریکائی‌ها در دانشگاه را به شهادت رساند و این شد سرآغاز جنبش دانشجوئی در سال ۱۳۳۲ این روز را محضر همه دانشجویان عزیز به‌ویژه دانشجویان شهرستان فارسان تبریک عرض می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: جنبش دانشجوئی که مطالبه گر نباشد، استکبارستیز نباشد، دغدغه جامعه و معضلات اجتماعی را نداشته باشد. عدالت‌خواه و آرمان‌گرا نباشد. حرکت آفرین و جریان ساز در مسیر اهداف بلند اسلام و انقلاب نباشد. جنبش نیست.
 
ملک پور  تصریح کرد: جنبش دانشجوئی در این مقطع درعین‌حال که سیاسی است و مسائل کشور را دنبال می‌کند، باید جلودار حرکت جهادی و روبه‌پیشرفت علمی کشور باشد آن‌هم در این روزها که ویروس منحوس کرونا نفس‌ها را حبس کرده و مشکلات مردم بیشتر شده و اضافه کنید به این‌ها سیل... و بی‌برنامگی‌های برخی...
 
 وی بیان داشت: آینده برای جوانان است. حضرت امام رضوان‌الله علیه فرمودند: «دانشجوها ذخایر این ملت هستند، مقدرات مملکت ما در آینده به دست دانشجویان امروز است». چنین جایگاهی دارد باید خیلی کار کند، بصیر باشد، بینا باشد. به تعبیر رهبری مؤذن جامعه است. دانشجویان می‌توانند کشور را از وابستگی‌های اقتصادی و فرهنگی نجات بدهند.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: بله سنگ‌اندازی و مشکل‌آفرینی درست می‌کنند، اما تلاشی است که غریق برای نجات خودش می‌کند. زیاد نباید به این سنگ‌اندازی‌ها توجه کرد. ملت ما راه خودش را پیداکرده و باتحمل همه سختی‌ها پرشتاب، بالنده و محکم به سمت جلو حرکت می‌کند. ان شاءالله

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنبش دانشجوئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم