Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: باتوجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و اعلام هشدار درباره وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و آبگرفتگی، بارش باران و برف، کاهش محسوس دما، تشکیل مه و وزش باد شدید طی ساعات پایانی امشب و فردا در سطح استان، 57 دستگاه ماشین برف روب سنگین و نیمه سنگین و 22 دستگاه ماشین گریدر آماده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، 72 اکیپ سطوح شیبدار، 51 دستگاه خودروی نمکپاش، 17 دستگاه مینی لودر و 71 دستگاه بیل برف روب آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: همچنین 4 هزار و 560 نفر از پاکبانان خدمات شهری، امشب در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

یعقوبی با بیان اینکه 500 نیروی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در 52 ایستگاه آتش نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده باشه کامل هستند، تاکید کرد: این افراد و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: برابر بررسی‌های انجام شده از ساعت 24 امشب آماده‌باش فضای سبز برابر دستورالعمل عملیات زمستانه، بارش متوسط (از طریق مرکز بیسیم و همکاران ارزیاب) اعلام شد و در این راستا حدود 750 نفر نیروی نگهبان، پارکبان، کارگر ساده در ۶۹ پیمان نگهداری فضای سبز مناطق، سه پیمان نگهداری دانش، گل‌ها، ریحانه سازمان پارک‌ها و چهار پیمان نگهداری کمربند سبز مشغول به فعالیت خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: همچنین از ادواتی همچون ۱۵۰ دستگاه اره موتوری، بیش از دو هزار عدد پارو، ۸۰ دستگاه نیسان و خاور، ۱۰۰ دستگاه اره تلسکوپی و بیش از 2 هزار و 500 عدد چوپ بلند برای برف تکانی احتمالی استفاده خواهد شد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در آماده باش نیروهای فضای سبز، بیشترین اقدام برای برف‌روبی معابر اصلی بوستان‌های بزرگ، محلی، خطی، نظافت و پاکسازی برف روی مبلمان پارکی است و در صورت نیاز برف تکانی سبک سوزنی برگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خدمات شهری آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، در این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک محلی و موقت در بعد از ظهرها از اواسط روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه این پدیده در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
اثر مخاطره شامل کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک است و احتیاط در تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک