Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:42:23 GMT

واکنش قابل تامل نماینده به مطالبه‌گری خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۰۴۰

واکنش قابل تامل نماینده به مطالبه‌گری خبرنگاران

به گزارش فارس از فریدن، حسین محمدصالحی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد فریدن در پاسخ به مطالبات و سؤالات دانشجویان با اشاره به تصویب قانون طرح راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس عنوان کرد: دشمنی نظام سلطه و استکبار با ایران هیچگاه تمامی نداشته و ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت ادامه داد: با توافقی که بین ایران و کشورهای 1+5 رخ داد، وارد مذاکره با این کشورها شدیم و برجامی را امضا کردیم که خیلی از این کشورها در آن حق و حقوق ملت ایران را رعایت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با برجامی که امضا کردیم به تعهداتمان عمل و بسیاری از فعالیت‌های هسته ای خود را تعطیل کردیم اما در مقابل لغو تحریم‌ها باید انجام می شد و کشورها غربی و اروپایی پایبند تعهدات خود می‌بودند که شاهد بودیم ابتدا آمریکا یکطرفه از برجام خارج شد و در ادامه هم دیگر کشورها  نیز به تعهدات خود عمل نکردند.

 محمدصالحی ادامه داد: حال با این شرایط بیایم بگوییم هر اقدامی موجب فشار بیشتر می‌شود یا با ضوابط دیپلماسی هم‌خوانی ندارد درست نیست؛ باید گفت این کشورها دیگر کدام تهدیدات خود را عملی نکردند و مگر این نیست که  تمام قدرت خود را به کار گرفتند تا به کشورمان فشار وارد کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصویب «قانون طرح راهبردی لغو تحریم ها» را در راستای میل به توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: دولت ملزم به اجرای این قانون است و هیچ بهانه‌ای هم پذیرفته نخواهد بود و باید طبق زمان‌بندی این قانون اجرای شود.

وی با اشاره به برخی تحلیل‌های سیاسی در جامعه با این عنوان که مجلس هول شده است یا اینکه تصویب این قانون در راستای واکنش به شهادت شهید فخری‌زاده بوده است، تصریح کرد: این طرح از ماه‌های پیش در کمیسیون امنیت ملی مطرح شده بود و شهادت شهید فخری‌زاده فقط عاملی شد که زودتر جمع‌بندی شود و در صحن علنی مجلس مطرح شود.

محمدصالحی ادامه داد: ما اگر جسارت دشمن را شاهد باشیم و به آن پاسخ ندهیم این موجب می‌شود آنها جسورتر شوند و اگر در مقابل دشمن پا پس بکشیم آن‌ها پیش خواهند آمد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که برای طرح تامین آب شرب از منابع پایدار در لایحه برنامه و بودجه ۱۴۰۰ اعتباری دیده نشده است، گفت: ما تلاش خود را انجام دادیم که این طرح را برای بودجه ۱۴۰۰ برسانیم اما از آنجایی که برخی کارها باید سال‌های پیش انجام می‌گرفت و محقق نشده بود، مشکل‌ساز شد.

وی ادامه داد: ما در راستای تامین آب شرب منطقه تقریبا بیش از ۱۵ گزارش آماده کردیم، اما تا این موضوعات آمد به سرانجام برسد به بودجه ۱۴۰۰ نرسیدیم، اما لازم است بدانید که اعتباری برای آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان در نظر گرفته شده است که بعضی از این اعتبارات شناورند و  راه چانه‌زنی هنوز وجود دارد و ما در تلاش هستیم که برای طرح تامین آب از منابع پایدار چهار شهرستان ردیف بودجه بگیریم و این کار را خواهیم کرد.

محمدصالحی در بخش دیگری از صبحت های خود به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی پروژه ریلی ازنا - الیگودرز - اصفهان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و تصریح کرد: در لایحه بودجه سال گذشته برای این پروژه فقط ۲۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که امسال افزایش یافت، اما ما معتقدیم این پروژه که به اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریالی نیاز دارد با این مبالغ هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید .

نماینده شهرستان های فریدن بزرگ ادامه داد: با این توصیف با نشست های که با دو شرکت بزرگ چینی به همراه معاون وزیر راه داشتیم به دنبال این هستیم که در بحث تهاتر این مسئله را پیگیری کنیم  و با مذاکره ای که با شرکت های چینی داشتیم تا حدودی رضایت خود را اعلام کردند اما به دنبال این هستیم این مسئله تهاتر بین دو وزارت راه  و نفت حل شود تا گشایش بزرگی رخ دهد.

وی در خصوص تکمیل سیستم فاضلاب شهر چادگان نیز بیان داشت: سیستم فاضلاب شهر چادگان در سال آینده به صورت کامل تکمیل خواهد شد و اعتباراتی هم در این زمینه برای سه شهرستان فریدونشهر، بوئین و میاندشت و فریدن هم در نظر گرفته شده است.

محمدصالحی در پاسخ به این سوال که روند تکمیلی پروژه جاده چادگان به اصفهان به کجا رسیده است، بیان داشت: با جنجال‌ها و بحث‌هایی که خبرنگاران در  ماه‌های اخیر ایجاد کردند، چندین جلسه با استاندار برای این موضوع انجام شد و اولین جلسه شورای اداری استان را در چادگان برگزار کردیم و با مدیرکل راه و شهرسازی و معاون وزیر صحبت‌هایی انجام شد که در نهایت 5.5 کیلومتر تا پایان گردنه سرخ تأمین اعتبار شد که تا اسفند ماه امسال پیمانکارش مشخص خواهد شد  وادامه کار عملیاتی شده و سال آینده این پروژه تکمیل خواهد شد.

نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت درباره تکمیل ادامه مسیر چادگان به اصفهان پس از گردنه سرخ ادامه داد: از آنجایی که من نماینده مردم چهار شهرستان هستم باید به دنبال حل مسائل مردم منطقه خود باشم و نمی‌توانم برای مسیری که خارج از حوزه من است؛ برای تکمیل آن قسمت تا سه راهی چادگان، خوش‌نشین‌ها و سرمایه‌گذارهای اصفهانی که برای تفریح آخر هفته خود به این منطقه سفر می‌کنند و در دهکده زاینده‌رود مستقر می‌شوند، دنبال این باشند که آن قسمت جاده را تکمیل کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصفهان چادگان فریدون شهر نماینده مردم بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

به گزارش ورزش سه، درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902146

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم