Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:18:21 GMT

پاداش ۱۵ درصدی مشترکان خوش‌مصرف گاز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۰۵۹

با ابلاغ مصوبه هیئت دولت، تخفیف در گازب‌های مشترکان خوش‌مصرف اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براین اساس مشترکان گاز بخش خانگی که مصرف گاز آن‌ها در دوره زمانی شانزدهم آبان ماه تا پانزدهم اسفند سال گذشته نسبت به دوره مشابه سال‌های ۹۶ و۹۷ بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته، مشمول تخفیف پاداش صرفه‌جویی معادل ۱۵ درصد گازب‌های صورتحساب دوره خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در صورتی که مشترکان غیر خانگی گاز طبیعی با مصرف ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت و بالاتر در بازه زمانی مذکور حداقل برای ۱۰ روز متوالی مصرف خود را به میزان ۳۰ درصد کاهش دهند، متناسب با میزان کاهش مصرف گاز، مشمول تخفیف معادل ۵ درصد گازب‌های صورتحساب دوره خواهند شد. برچسب ها: گاز ، مصرف ، خوش مصرف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گاز مصرف خوش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف