Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر ایران گفت: بعد از یک‌سال تحقیق و بررسی داشته‌های شهری و نحوه بهره‌برداری از آنها، با توجه به خلاقیت گروه تحقیقی که در خانه تئاتر بود، به طراحی شبکه نمایش شهر رسیدیم تا بتوانیم از داشته‌های مسکوت و بدون استفاده شهر، استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشته‌هایی که اساسا به سمت ویرانی حرکت می‌کنند.

وی افزود: در مرحله اول این مذاکرات، ۷ آمفی‌تئاتر به‌عنوان نمونه آزمایشی پیشنهاد داده شد.

گیل آبادی اظهار کرد: نتیجه ملاقات‌هایی که با آقای حناچی، شهردار محترم تهران و آقای کاظمی، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست شهرداری داشتیم، این بود که آمفی‌تئاتر‌های پیشنهادی در اختیار خانه تئاتر قرار بگیرد. بر همین اساس، آمفی‌تئاتر روباز پارک ساعی، به‌عنوان اولین نمونه در اختیار ما قرار گرفته است. در این مورد، تفاهمی با شهرداری منطقه ۶ داشتیم که تفاهمنامه امضا شده و آمفی‌تئاتر در اختیار خانه تئاتر قرار گرفته، اما هنوز مراحل امضای قرارداد در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که با چنین فضاهایی، گروه‌های مختلف تئاتری مشغول به کار شده و این آمفی‌تئاترها، فضایی برای اجرا‌های متعدد شوند. حتی در همین وضعیت کرونا، در این آمفی‌تئاترها، امکان اجرا با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها به شکل کامل وجود دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه تئاتر شهرداری تهران آمفی تئاتر آمفی تئاتر خانه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • سنگلج در خطر است!
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!