Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سیدموسی خادمی، استاندار لرستان  در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: با تامین و ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، عملیات ساخت و تکمیل تعداد ۱۲ دستگاه پل از جمله پل‌های بابازید و حیات الغیب در آینده نزدیک به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان از اختصاص اعتبار برای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی مانند پل‌های کاکارضا و بلیلوند خبر داد و افزود: امیدواریم بتوان با اعتباراتی که در نظر گرفته شده است طبق برنامه زمانبندی مشخص شده، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده نزدیک باشیم.

او با تاکید بر هزینه اعتبارات برای طرح‌های اولویت دار تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌هایی بازسازی سیل سال گذشته به دلیل محدودیت در اعتبارات ابلاغی، هنوز به بهره برداری نرسیده اند بنابراین منابع مالی جدید برای پروژه‌های اولویت دار تامین می‌شود.

استاندار لرستان گفت: تعداد پروژه‌های آسیب دیده از سیل در استان بسیار زیاد بوده که به دلیل محدودیت در منابع اعتباری، عملیات ساخت و تکمیل برخی از آن‌ها تاکنون به پایان نرسیده و در عین حال بسیاری از این طرح‌ها بهره برداری تکمیل شده است.

خادمی گفت: بنابراین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی برای پروژه‌های نیمه تمام استان در حوزه پل‌های شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان پلدختر تامین و ابلاغ می‌شود.

سیل ۹۸ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های لرستان خسارت زد که سهم حوزه راهداری و پل‌ها از این رقم بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان بازسازی پل ساخت و بازسازی میلیارد تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم