Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، وزیر خارجه عمان ابراز امیدواری کرد که آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، «بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی» وزیر خارجه عمان امروز در کنفرانس «گفت‌وگوهای منامه» گفت: «محرومیت، مخالفت و تحریم کلماتی هستند که در قاموس دیپلماتیک ما جایی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

البوسعیدی ابراز امیدواری کرد که با رئیس جمهور شدن «جو بایدن» پیروز پیش بینی شده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سیاست آمریکا در عرصه بین المللی تغییر یافته و بایدن به توافق هسته‌ای با ایران که آن را  بزرگ‌ترین موفقیت آمریکا در منطقه خواند، بازگردد.

نشست سه روزه «گفت‌وگوهای منامه» به میزبانی «مؤسسه بین‌المللی مطالعات امنیتی» در بحرین از روز جمعه آغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

گفته می‌شود، سخنرانی‌های امروز به عنوان روز پایانی بر سازش و دعوت از دیگر کشورهای عربی برای پیوستن به این کارزار متمرکز است.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1083052 برچسب‌ها بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی ایران و عمان برجام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران و عمان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟