Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین عصر امروز در نشست خبری رئیس و اعضای ستاد کرونا و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان، اظهار کرد: در طرح سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی وظایفی را بر عهده سپاه ورامین گذشته شده که افراد مبتلا را شناسایی و به شبکه بهداشت معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح به گونه‌ای است که سپاه افراد مبتلا به کووید ۱۹ را شناسایی کرده و از نظر مالی پشتیبانی می‌کند تا فرد مبتلا در زمان قرنطینه کرونا مشکل اقتصادی نداشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین ادامه داد: شهرستان ورامین در طرح سردار سلیمانی به ۸ منطقه تقسیم شده تا در حوزه رسیدگی و خدمات‌دهی به شهروندان به راحتی انجام شود و شهروندان مشکل خاصی از نظر معیشتی و بهداشتی نداشته باشند تا رسیدگی به شکل دقیق انجام شود.

تاجیک بیان کرد: در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی دو روز گذشته ۳۲ خانوار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که رسیدگی به این خانوارها در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: ضد عفونی اماکن عمومی شهرستان توسط ۱۷۹ پایگاه بسیج به همراه شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تأکید کرد: جانمایی برای احداث نقاهتگاه شهرستان ورامین شناسایی شده که به زودی احداث و راه‌اندازی می‌شود تا در صورت نیاز از این مرکز استفاده شود.

تاجیک عنوان کرد: جدی نگرفتن مسائل و دستورات بهداشتی توسط شهروندان باعث شد تا ویروس کرونا در جامعه پیشرفت کند.

وی در پایان گفت: در ۶ فاز رزمایش مواسات و همدلی شهرستان ورامین ۲۰ هزار افراد نیازمند شناسایی شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه شهید خانواده شناسایی قاسم سلیمانی سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان