Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:56:08 GMT

آتش سوزی منزل مسکونی در شهرری و نجات مرد جوان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۳۵۴

آتش سوزی منزل مسکونی در شهرری و نجات مرد جوان

داود آشنا رئیس ایستگاه ۷۹ آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح امروز شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در دولت‌آباد بلوار قدس خیابان گلبرگ جنوبی کوچه ۵۵ خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴، ۷۹ و گروه امداد و نجات ۲ را به همراه خودروی نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبقه ششم یک ساختمان مسکونی ۶ طبقه به متراژ ۱۲۰ مترمربع به علت نامعلومی از قسمت اتاق خواب طعمه آتش‌سوزی شده بود که شعله‌های آتش از پنجره ساختمان به بیرون زبانه می‌کشید و بنا بر اعلام ساکنان ساختمان یک نفر آقای ۳۰ ساله در طبقه آتش‌سوزی شده محبوس شده بود.

رئیس ایستگاه ۷۹ ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی به دو تیم عملیاتی تقسیم شده که یک تیم با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه تنفسی اقدام به نجات شخص محبوس شده کردند.

آشنا تصریح کرد: تیم دوم آتش‌نشانان نیز با استفاده از یک رشته لوله آبده اقدام به شعله‌زنی اولیه و جلوگیری از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط منزل مسکونی کردند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان توانستند آقای ۳۰ ساله را که به مقدار جزئی دچار دود گرفتگی شده بود از ساختمان به بیرون منتقل کرده و برای معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دهند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن شعله‌های آتش و ایمنی‌سازی محل آتش‌سوزی، اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کرده و عملیات خود را خاتمه دادند.

آشنا در پایان خاطرنشان کرد: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در حال بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی شهرداری تهران آتش نشانی منزل مسکونی آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان