Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@20:18:29 GMT

آتش در ساختمان تجاری کوچه برلن

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۵۶۹

16 نفر که در حادثه آتش‌سوزی ساختمان تجاری در خیابان لاله زار میان آتش و دود گرفتار شده بودند با تلاش امدادگران آتش‌نشانی نجات یافتند.

به گزارش ایران، «جلال ملکی»، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۹:۵۱ صبح شنبه یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی تجاری واقع در خیابان لاله‌زار جنوبی، پایین‌تر از کوچه برلن به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز تجاری قدیمی سه طبقه با کاربری لوازم برقی بود.

در طبقه آخر یک مغازه حدوداً ۳۰ متری مملو از کابل و سیم قرار داشت. این مغازه دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود. آتش به بخش‌هایی از مغازه‌های همجوار نیز سرایت کرده بود. با توجه به باریک بودن معبر راه‌پله‌ها و راهروها در این ساختمان آتش‌نشانان به سختی خود را به محل حادثه رسانده و توانستند بسرعت عملیات را آغاز کنند.

ملکی ادامه داد: حدود ۱۶ نفر در این طبقه در محاصره دود و آتش گرفتار شده بودند که با کمک آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدند و آتش نیز خاموش شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو آتش ساختمان تجاری کوچه برلن لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین