Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شکست سنگین این تیم اصفهانی برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: وضعیت زمین مسابقه عجیب و غریب بود و همین موضوع باعث شد که شرایط  برای هر ۲ تیم سخت شود. تیم سپاهان ۳ گل از حریف خود دریافت کرد، اما این تیم بیشتر دقایق بازی را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی در این بازی به وجود آوردند و در نهایت آن‌ها نتوانستند گل‌های خورده را جبران کنند و شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمشیدیان درباره علت شکست‌های سنگین سپاهان گفت: تیم سپاهان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دیدار‌های لیگ برتری خود نشان داد که در ساختار دفاعی اش مشکلاتی دارد، اما این مشکل  با وجود جذب ۴، ۵ بازیکن حل نشده است. دریافت ۶ گل در خارج از خانه آمار خوبی برای سپاهان نیست و این نشان می‌دهد که این ساختار دفاعی خوبی نداشته است. البته خط حمله سپاهان به اندازه کافی زهردار است و تنوع در ایجاد موقعیت گلزنی این تیم اصفهانی  وجود دارد و بازیکنان سپاهان در  شوت زنی، ارسال  از کناره‌ها و پاس عمقی خوب عمل می‌کنند.  

دریافت ۶ گل در خارج از خانه آمار خوبی برای سپاهان نیست 

او افزود: در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتبال مشخص شد تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که خط دفاع منسجم داشته باشند، اما تیم سپاهان در بازی‌های خارج از خانه تاکنون ۶ گل دریافت کرده است و این آمار خوبی برای خط دفاع این تیم اصفهانی محسوب نمی‌شود.  

بازیکن سابق سپاهان درباره طلسم پیروز نشدن نفت مسجد سلیمان شکسته شد، گفت: به هر حال اعداد و ارقام در فوتبال شکسته می‌شود و تیم نفت مسجد سلیمان که  تاکنون نتوانسته بود سپاهان را شکست بدهد در نهایت این تیم توانست طلسم را بشکند و نخستین پیروزی خود را برابر سپاهان به دست آورد.  

نویدکیا با این ساختار دفاعی نمی تواند جوابگوی نتایج تیمش باشد 

جمشیدیان درباره راهکارش برای رفع مشکلات دفاعی سپاهان بیان کرد: نویدکیا در ۲ بازی قبلی از ترکیبی در خط دفاعی تیمش استفاده کرد که موفق بوده است، اما در بازی با نفت مسجد سلیمان دوباره تغییراتی در خط دفاع و هافبک ایجاد کرد و باید چند هفته این کار را انجام بدهد تا به ترکیب مدنظر خود برسد. همچنین باید به نویدکیا زمان داده شود تا بتواند تفکرات خود را در سپاهان جا بیاندازد.  

او درباره اینکه نویدکیا در سپاهان موفق می‌شود، اظهار کرد: تیم سپاهان برابر تیم گل گهر سیرجان بازی خوبی ارائه نکرد،  اما این تیم اصفهانی در ۴ بازی دیگر خود کیفیت خوبی  داشت  و پیشرفت کرده است. به نظرم اگر ساختار دفاعی سپاهان تغییر نکند در آن صورت نویدکیا نمی‌تواند پاسخگوی نتایج تیم خود باشد. تیم پرسپولیس سال گذشته توانست با کمترین گل خورده قهرمان شود و این موضوع نشان می‌دهد که خط دفاعی در موفقیت این تیم تاثیرگذار بوده است.  

بیشتر بخوانید

نفت مسجد سلیمان ۳ - سپاهان یک / خط دفاع سپاهان امنیت نداشت، نویدکیا دست خالی به اصفهان برگشت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان محرم نویدکیا احمد جمشیدیان نفت مسجد سلیمان تیم اصفهانی ساختار دفاعی تیم سپاهان خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!