Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:34:28 GMT

“علی اصغر زارعی» درگذشت +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۶۷۵

“علی اصغر زارعی» درگذشت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درگذشت.

به گزارش مشرق، علی اصغر زارعی نماینده سابق مردم تهران و جانشین سابق پدافند غیرعامل دقایقی پیش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌هایی چون فرماندهی ستاد جنگ الکترونیک سپاه پاسداران و جانشینی سازمان پدافند غیرعامل را نیز در کارنامه خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 ویدیوی بالا گریه‌های وی پس از تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام در مجلس است. یاد و خاطرش گرامی باد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده دوران دفاع مقدس مشرق علی اصغر زارعی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استانی حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: سمنان واحدهای تولیدی مواد غذایی و واحدهای صنعتی بسیاری دارد که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود. 

هاشمی بیان کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق و فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی که به‌تازگی با حضور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد، از دیگر مواردی است که می‌طلبد تمهیدات و ساز و کارهای پدافند غیرعامل در آنها به‌درستی اجرایی شود.

وی حفاظت و حراست از این تاسیسات را مهم دانست و گفت: باید به بحث پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم توجه ویژه‌تری شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: پراکندگی روستاها، وجود راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی متعدد و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ پدافند غیرعامل برجسته‌تر می‌کند. 

وی بیان کرد: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات انجام‌شده و تمهیدات اندیشیده‌شده پدافندی، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات، ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید در مدت تعیین‌شده و در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان، دوگانه‌سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در استان و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد