Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@19:30:21 GMT

هاشمیان: تیم ملی در حال پوست اندازی است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۷۶۳

هاشمیان: تیم ملی در حال پوست اندازی است

هاشمیان در پاسخ به سوالی درباره دژاگه و شجاعی گفت که «تیم ملی در حال پوست اندازی» است.

به گزارش ورزش سه، وحید هاشمیان مهاجم سابق ایران که این روزها دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی است، در گفتگوی خود با رادیو ایران به سوالات درباره تیم ملی پاسخ داده است. او می‌گوید که تیم ملی در حال پوست اندازی است و همین نکته شاید پایان کار بازیکنانی چون مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفتگو که ۱۳ دقیقه به طول انجامید را در ادامه می‌خوانید:

 

* تماشای مسابقات؟
بعد از بازی بوسنی که برگشتیم تهران، آقای اسکوچیچ و کادرفنی بازی مقابل بوسنی را دیدیم و نقاظ ضعف و قوت را بررسی کردیم، بعد از آن هم مرتب بازی هایی که انجام می‌شود را یا با حضور در استادیوم یا از طریق ویدیو رصد می‌کنیم.

 

* کیفیت بالای لیگ؟
کار ما بیشتر دیدن لیگ، انتخاب بازیکنان تیم ملی و تماشای بازیکنان جوان و همچنین ملی پوشان است. اما فکر کنم لیگ کشورمان هنوز به آن کیفیت خوب نتوانسته برسد، امیدوارم از هفته های آینده بتوانیم شاهد بازی های بهتری باشیم.

 


* مشکل گلزنی در لیگ ایران؟
این که ما الان در خارج از ایران بازیکنانی داریم که خوب بازی می‌کنند و گل می‌زنند، نشان می‌دهد که کشور ما از نظر استعدادی برای پست خط حمله خوب است. اما این که تیم های ایرانی مشکل گلزنی دارند، این چند بحث جداگانه است. یک بحث این است که شما لیگ را نگاه کنید، تغییر و تحولات مربیان را خواهید دید. از سال پیش دو سه نفر هستند که در پست خود باقی مانده اند، وقتی تغییر انجام می‌شود، نیاز به زمان است تا تفکرات خود را پیاده کنند. همچنین نقل و انتقالات زیادی شده و شکل تیم های تغییر یافته. ما زمانی می‌توانیم موقعیت گل درست کنیم که از نظر تاکتیکی هماهنگ باشیم و تاکتیک داشته باشیم، موضوع دیگر این است که موقعیت از مهاجم استفاده می‌کند یا خیر؟ این هم برمی‌گردد به تمرینات اختصاصی که من اطلاع ندارم که در تیم های ایرانی تمرینات اختصاصی برای مهاجمان انجام می‌شود یا نه. شاید هم استرسی که برای کسب نتیجه به وجود آمده و روی مربیان هست، به بازیکنان هم انتقال یافته است.

 

* دعوت از شجاعی و دژاگه؟
ما بازی تداکارتی نداریم، چون اصلا فیفادی وجود ندارد. ما تا مارچ (فروردین) فیفادی نداریم و برای هیچ کشوری امکان بازی نیست. تیم ملی هر کشوری مدام تغییر است و هر دو سال، سه سال پوست اندازی می‌کند و بازیکنان جوان و جویای نام می‌آیند جای پیشکسوتان را می‌گیرند. مثلا شاید در باشگاه بازیکنان مصدوم شود اما پس از آن مربی به او میدان دهد اما چون در تیم ملی، بازیکنان آماده باید به میدان بروند، به نظر من و شناختی که از آقای اسکوچیچ دارم، ایشان سن و سال برایش مهم است و می‌خواهد خون جدیدی به تیم ملی اضافه شود. اما سن و سال تنها ملاک دعوت نیست، ما بازیکنان با سن و سال بالا هم داریم که خوب بازی می‌کنند، بازیکنان جوان هم همینطور. به همین خاطر در دور اول و دوم آقای اسکوچیچ چندین سری بازیکن را دعوت کرد تا یک شناخت کلی برای بازی های پیش رو داشته باشد. تا سه ماه آینده لیگ در جریان است و بازی ها رصد می‌شود و امکان دارد این لیست تغییر کند.

 

 

 

* بازی خداحافظی؟
نمی‌دانم چرا روی این دو بازیکن (شجاعی و دژاگه) تاکید دارید. شما پیشنهادتان را درباره بازی خداحافظی به فدراسیون بدهید، چون من مربی تیم ملی هستیم. ما چون بازی خودمان یادم می‌آید، هیچ وقت بازی خداحافظی نداشتیم. آیا برای علی دایی، خداداد عزیزی و... برگزار شد؟ بهتر است شما به مسئولان بگویید، نمی‌توانید که همه سوالات را از یک نفر بپرسید. من برای بازی خداحافظی تصمیم گیرنده نیستم، من کمک مربی تیم ملی هستم و طبیعتا هر بازیکنی که برای تیم ملی بازی کرده باید از او تقدیر شود و با خاطره خوب برود. بعد هم فوتبال ایران باید از بازیکنانی که برایش زحمت کشیده اند، استفاده کند. 

 

* آغاز اردو؟
هنوز برنامه ریزی صددرصد انجام نشده، حدودا مشخص است که فیفادی چه زمانی است و چه زمانی می‌توانیم بازیکنان را در اختیار بگیریم. بلافاصله بعد از بازی با هنگ کنک، بازی با کامبوج است. باید یک فاصله دور را برویم و در چمن مصنوعی بازی کنیم. شش روز قبل از اولین بازی، اردو را برگزار می‌کنیم، شاید آقای اسکوچیچ با سازمان لیگ هماهنگ کد که بازیکنان داخلی زودتر شروع کنند و بازیکنان خارجی بیایند.

 

* تمرین در تهران؟
اولین بازی با هنگ کنگ در تهران است و طبیعتا در تهران اردو خواهیم داشت، بعد چون فاصله ایران تا کامبوج زیاد است، حتما سفر طولانی خواهیم داشت و فکر نکنم بیش از یک تمرین در تهران نخواهیم داشت.

تیم ملی ایران وحید هاشمیان (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید هاشمیان مربی بازی خداحافظی آقای اسکوچیچ پوست اندازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین مدرسه فریلنسری در کشور، توسط دانشگاه علم و فرهنگ و ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری راه‌اندازی می‌شود.

سهیل دادخواه، سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، درباره راه‌اندازی مدرسه فریلنسری گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه ادامه داد:  این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل‌گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

 وی درباره خدمات قابل‌ارائه این مدرسه به پلتفرم‌ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم‌ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسرها به پلتفرم‌ها است.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، در همین راستا ادامه داد: همچنین، خدمات به فریلنسرها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه‌ای، کمک به دیده شده فریلنسرهای متخصص و توانمند و ارتقای مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فریلنسرها است.

دادخواه افزود:ی افزود: از خدمات قابل‌ارائه به مدرسین نیز می‌توان به محورهایی چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت‌های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

وی به خدمات ارائه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسرها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه‌های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه‌های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارائه می‌شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران
 سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار، اضافه کرد: از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست‌بوم فریلنسری کشور می‌توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

 دادخواه ادامه داد: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس