Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در دیداری که امروز میان هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی و دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا در یکی از هتل‌های تهران برگزار شد، ۲ طرف پیرامون مسائل و مشکلات دو و میدانی ایران و آسیا بحث و تبادل نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار رئیس فدراسیون کشورمان پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن شرایط دو و میدانی ایران و قاره آسیا بیان کرد که مورد استقبال رئیس کنفدراسیون آسیا قرار گرفت.

دهلان الحمد در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان و دیدار باهاشم صیامی و مسئولان فدراسیون، اظهار داشت: ایران در هشتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ میزبانی شایسته و مطلوبی داشت که جا دارد از این فرصت استفاده کنم و به واسطه این موضوع از مسئولان دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کنم.

مبلغ ۲۰ هزار دلار برای برگزاری رقابت های درون منطقه ای اختصاص داده ایم 

رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا ادامه داد: با توجه به تقسیم بندی قاره آسیا به ۵ منطقه پیشنهاداتی را به فدراسیون جهانی دو میدانی داده ایم تا بدین واسطه به هر منطقه مبلغ ۲۰ هزار دلار برای برگزاری رقابت‌های درون منطقه‌ای اختصاص دهند تا از این طریق افراد منتخب آن در نهایت در مسابقاتی با عنوان کاپ آسیا که نفرات برتر مناطق دیگر نیز در آن حضور خواهند داشت شرکت کنند. امیدوارم این پیشنهاد ما مورد استقبال و توجه فدراسیون جهانی دو و میدانی قرار بگیرد.

او افزود: ایده برگزاری مسابقات کاپ آسیا را به این دلیل ارائه کردیم تا بسیاری از کشور‌های کوچک و کم برخوردار در قاره آسیا بتوانند با مدال آوری،  مسئولان ورزشی آن کشور‌ها را مجاب به سرمایه گذاری و توجه به رشته دو و میدانی در کشورشان کنند.

او با اشاره به سطح پایین رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا گفت: در حال برنامه ریزی برای تغییر در نحوه‌ی برگزاری این رقابت‌ها هستیم تا جایزه بزرگ آسیا در سطح بالاتر و کیفی‌تر برگزار شود.

رقابت های مشترک  دو و میدانی میان آسیا و اقیانوسیه برگزار می کنیم 

الحمد ادامه داد: برای بالابردن سطح فنی ورزشکاران آسیایی مذاکراتی را با قاره اقیانوسیه انجام داده ایم تا از طریق برگزاری رقابت‌های مشترک میان این ۲ قاره بتوانیم به پیشرفت و ارتقاء سطح دو و میدانی آسیا کمک کنیم.

دو و میدانی ایران یک کرسی در کنفدراسیون آسیا خواهد داشت 

 او با اشاره به برگزاری انتخابات کنفدراسیون قاره آسیا افزود: در نظر داریم با توجه به تقسیم بندی آسیا به ۵ منطقه شرایطی را ایجاد کنیم تا نواب رئیس این کنفدراسیون از این ۵ منطقه به صورت مستقل توسط اعضای هر منطقه انتخاب شوند و از همین تریبون قول می‌دهم با توجه به تلاش‌ها و لیاقتی که فدراسیون دو و میدانی ایران دارد در انتخابات بعدی کشور شما حتما یک کرسی بسیار مهم در کنفدراسیون آسیا داشته باشد.

من خودم را یک ایرانی می دانم 

او  گفت: به طور حتم بعد از پایان شیوع کرونا به ایران سفر خواهم کرد و با حضور در استان‌های مختلف از امکانات و زیر ساخت‌های دو و میدانی در کشور بازدید خواهم کرد و در این مسیر از هرگونه همکاری و کمکی که بتوانم انجام دهم، دریغ نخواهم کرد، زیرا من علاقه بسیار زیادی به ایران و مردمانش دارم. همچنین  باید بگویم من خودم را یک ایرانی می‌دانم و کشور شما در قلب من است به همین دلیل برای حل مشکلات و پیشرفت دو و میدانی ایران در آسیا و جهان تمام تلاشم را خواهم کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی هاشم صیامی رئیس فدراسیون ایران ضمن خوش آمد گویی به دهلان الحمد عنوان کرد: فدراسیون دو و میدانی ایران تمام تلاش خود را برای توسعه و ارتقاء دو و میدانی انجام خواهد داد، اما در این مسیر مهم یاری کنفدراسیون آسیا بسیار حائز اهمیت و کمک کننده خواهد بود.

تشکیل ساختار جدید در انتخابات کنفدراسیون آسیا ایده تاثیرگذاری است 

صیامی با اشاره به پیشنهاد دهلان الحمد در خصوص تشکیل ساختار جدید در انتخابات کنفدراسیون آسیا و تقسیم کشور‌های این قاره پهناور به ۵ منطقه از این ایده بسیار مهم تاثیر گذار قدردانی کرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح کشور‌های آسیایی در دو و میدانی می‌توانند بیش از پیش فعال شده و موجبات گسترش رشته اول المپیک در قاره کهن فراهم خواهد شد.

دو و میدانی ایران نیازمند حمایت  کنفدراسیون آسیا است 

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه و نا عادلانه علیه کشورمان اظهار داشت: دو و میدانی ایران در بخش تامین تجهیزات مشکلات بسیاری دارد و برای حل این مسئله نیازمند همکاری و حمایت کنفدراسیون آسیا و شخص رئیس کنفدراسیون است.

خواستار  برگزاری دوره های مربیگری بین المللی دو و میدانی در ایران هستیم

صیامی ادامه داد: دو و میدانی ایران در بحث دانش افزایی مربیان و استعداد یابی ۲۰۰ مربی فعال خود را برای انجام طرح استعدادیابی شناسایی کرده، ما تمایل داریم برای ارتقاء سطح دانش آن‌ها با کنفدراسیون آسیا همکاری کنیم تا این مربیان بتوانند به صورت  دقیق و به روز رسانی شده ورزشکاران مستعد را آموزش دهند. همچنین تمایل داریم در صورت صلاحدید کنفدراسیون آسیا میزبان برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی به خصوص سطح ۱ به صورت آنلاین (باتوجه به شیوع ویروس کرونا) و سطح ۲ برای نخستین بار در کشورمان باشیم.

طرح برگزاری مسابقات  دو و میدانی قهرمانی باشگاه های آسیا را ارائه می دهیم 

هاشم صیامی با اشاره به پیشنهاد برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قبلا از سوی فدراسیون کشورمان به کنفدراسیون آسیا ارائه شده بود، گفت: برای برگزاری این مسابقات از آمادگی کافی برخورداریم و در اولین فرصت طرح پیشنهادی خود را در این باره برای کنفدراسیون ارسال خواهیم کرد و امیدوارم با حمایت‌های کنفدراسیون این رقابت‌ها به زودی برگزار شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان با اشاره به ویژگی‌های جغرافیایی و امکانات و پتانسیل موجود در ماده‌های پرتابی در ایران اظهار داشت: ما می‌توانیم با توجه به شرایط موجود میزبان برگزاری اردو‌ها و تمرینات آماده سازی ورزشکاران کشور‌های مختلف آسیایی در کشورمان باشیم.

در پایان این نشست علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون خطاب به دهلان الحمد ضمن تشکر و قدر دانی از حسن توجه او نسبت به دو و میدانی کشورمان بیان کرد: در گذشته کنفدراسیون دو و میدانی آسیا اردو‌هایی متمرکز برای ورزشکاران رده‌های سنی پایه در کشور‌های مختلف این قاره برگزار می‌کرد که تاثیرات بسیار مثبتی بر عملکرد آن‌ها و حتی مربیان نیز داشت که امیدوارم برگزاری چنین اردو‌های متمرکزی بار دیگر بعد از پایان همه گیری شیوع ویروس کرونا آغاز شود.

رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا با استقبال از این پیشنهاد گفت: به طور حتم شرایط برگزاری اردو‌های این چنینی برای رده‌های سنی پایه را در آینده نزدیک فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی کنفدراسیون دو و میدانی آسیا دهلان الحمد کنفدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی دو و میدانی ایران برگزاری رقابت رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا کنفدراسیون آسیا رئیس فدراسیون دهلان الحمد قاره آسیا ۵ منطقه اردو ها کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:

«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۴

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی

مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور

عضو هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران

مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴تهران

مشاور ورزشی شهرداری مناطق ۱۴، ۱۸، ۲۱تهران

رئیس انجمن والیبال شهرداری تهران

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

مدیر گروه آموزشی مدیریت دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید رجایی

عضو هییت ریسه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

عضو هیئت رئیسه هیئت والیبال استان تهران

مدیر تیمهای ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران

مدیر تیمهای ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران

رئیس انجمن والیبال فدراسیون ناشنوایان

رئیس انجمن والیبال دانشگاه پیام نور کشور

مدیر عامل باشگاه کهمان نوین لرستان

قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین وارنا صالحین ورامین

رییس کمیته بازاریابی انجمن مدیریت ورزشی کشور

عضو انجمن علمی مدیریت ورزشی کشور

مشاور عالی ورزشی فدراسیون ناشنوایان

عضو هیات ریسه پنل مدیریت ورزشی در همایش ملی یافته های نوین در علوم ورزشی

نماینده جامعه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه شهید بهشتی

عضو کارگروه ویژه گردشگری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲قطر

مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال ۲

دبیر قطب یازده غذا و داروی کشور

عضو کمیته علمی سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

ریس انجمن والیبال دانشجویان پسر دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور

سوابق ورزشی

۱طلای دانشجویان جهان مربی ۲۰۱۲
۲طلای نوجوانان آسیا مربی ۱۳۸۹
۳طلای قهرمانی باشگاههای آسیا ورزشکار ۲۰۰۲
۴طلای کشورهای اسلامی دنیا جده عربستان ورزشکار ۱۳۸۴
۵طلای غرب آسیا اصفهان ایران ورزشکار ۱۳۸۰
۶طلای جام شیخ راشد امارات ورزشکار ۱۳۸۳
۷نقره المپیک آسیایی بوسان کره جنوبی ورزشکار ۲۰۰۲
۸نقره قهرمانی باشگاههای آسیا لبنان ورزشکار ۱۹۹۵
۹نقره قهرمانی باشگاههای آسیا تهران ورزشکار ۲۰۰۴
۱۰نقره جام شیخ راشد امارات ورزشکار ۱۳۷۶
۱۱نقره جام بین المللی دهه فجر مشهد ایران ورزشکار ۱۳۸۱
۱۲برنز المپیک ناشنوایان صوفیه بلغارستان مربی ۲۰۱۳
۱۳برنز قهرمانی باشگاههای آسیا ورزشکار ۱۹۹۴
۱۴برنز قهرمانی مردان آسیا پکن چین ورزشکار ۲۰۰۳
۱۵برنزجام بوگاینکف مسکو روسیه ورزشکار ۱۳۷۳
۱۶برنز قهرمانی باشگاههای آسیا ورزشکار ۱۹۹۶
۱۷بهترین اسپکر دانشجویان جهان پکن چین ورزشکار ۲۰۰۱
۱۸بهترین مدافع روی تور دانشجویان جهان پکن چین ورزشکار ۲۰۰۱
۱۹بهترین زننده سرویس دانشجویان جهان پکن چین ورزشکار ۲۰۰۱
۲۰بهترین زننده سرویس باشگاههای آسیا ورزشکار ۱۳۸۲
۲۱بهترین (ارزشمندترین) بازیکن جام شیخ راشد امارات ورزشکار ۱۳۷۶
۲۲مربی سطح سه بین المللی (کاتاگوری) ۳بالاترین سطح مربیگری والیبال در دنیا مربی ۲۰۱۵
۲۳مربی بین المللی والیبال ساحلی کشور مربی ۲۰۱۲
۲۴مربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران مربی ۱۳۸۸
۲۵مربی تیم ملی دانشجویان کشور مربی ۲۰۱۲
۲۶سر مربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان کشور سرمربی ۲۰۲۰
۲۷ پنج طلا، ۳نقره و ۳برنز سوپر لیگ والیبال باشگاههای ایران».

 

 

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد