Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقانی رباطی از توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط داوطلبان هلال احمر بهشهر خبر داد و گفت: این غذاها در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«حمید فقانی رباطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای کمک به افراد نیازمند از برنامه های مهم هلال احمر است که در شرایط فعلی کرونایی با قوت بیشتری در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول داوطلبان هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا از همان ابتدای شیوع کرونا آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه هفته داوطلبان، زمان مناسبی برای کمک رسانی به نیازمندان و کمک به این افراد است، خاطر نشان کرد: توزیع کمک های مومنانه در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار توسط داوطلبان و خیران هلال احمر بهشهر، عمل به امر مقام معظم رهبری در کمک مومنانه بوده است که از محل جمع آوری  کمک های خیران اجرایی شد.

فقانی رباطی از توزیع 500 پرس غذای گرم توسط داوطلبان هلال احمر بهشهر خبر داد و گفت: این غذاها با همکاری انجام شده در هفته داوطلبان و هر روز 70 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول داوطلبان هلال احمر شهرستان بهشهر با اشاره به برنامه های هفته داوطلبان در بهشهر یادآور شد: حدود 10 برنامه در هفته داوطلبان بهشهر دستور کار است که گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر استان، دیدار با امام جمعه، اهدای خون، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اجرای طرح نیابت، اجرای طرح آمران سلامت برای مقابله با کرونا و.. از جمله این برنامه هاست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: داوطلبان هلال احمر بهشهر توزیع غذای گرم کمک به نیازمندان داوطلبان هلال احمر هلال احمر بهشهر هفته داوطلبان توسط داوطلبان پرس غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان