Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدا کرمی معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:پرواز شماره ۵٨۶۵ هواپیمای وارش مسیر اصفهان-عسلویه که قرار بود صبح امروز ساعت ١١:۴۵ در فرودگاه بین المللی عسلویه به زمین بنشیند به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری وارش در فرودگاه شیراز را تغییر در فشار داخل کابین (فشار اختلالات جوی و سیستم‌های کابین هواپیما) عنوان کرد و  افزود:  به علت تغییر در فشار هوای داخل کابین، خلبان پرواز به منظور تامین ایمنی مسافران اقدام به در دسترس قراردادن ماسک‌های اکسیژن و تغییر مسیر به سمت فرودگاه شیراز کرد که امکانات تعمیر و نگهداری بیشتری در اختیار باشد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش  تصریح کرد: پس از فرود ایمن هواپیما و پیاده کردن مسافران، پذیرایی و تکریم لازم از مسافران صورت پذیرفت و هم اکنون تمامی مسافران این پرواز در هتل اسکان یافته اند و صبح فردا با هواپیما به مقصد عسلویه حرکت می‌کنند.

خدا کرمی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی وارش برای انتقال مسافران از شیراز به عسلویه اقدام به فرستادن هواپیمای جایگزین کرده، ولی به علت هوای نامساعد شیراز این هواپیما موفق به فرود نشد و هواپیمای جایگزین از فراز شیراز به تهران برگشت.

او با بیان اینکه هواپیمای مربوطه نیز پس از انجام بازرسی‌ها و تشریفات لازم، مجدداً در خط پرواز قرار گرفت، گفت:  تمام مسافران این پرواز سالم هستند و هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است.

گفتنی است ساعتی قبل هم فیلمی از مسافران پرواز ساری به عسلویه در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده ترس و وحشت مسافران از تکان‌های شدید هواپیما بوده است.

پرواز ساری به عسلویه به دلیل شرایط جوی و عدم امکان فرود در عسلویه، مجبور شد به سمت جزیره کیش تغییر مسیر دهد و هم اکنون در فرودگاه کیش نشسته و به محض مساعد شدن شرایط جوی جزیره کیش را به مقصد عسلویه ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل پرواز داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی