Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

محمدباقر قالیباف، در دیدار خانواده شهید فخری زاده با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد تصریح کرد: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس در این دیدار با تاکید بر روحیه علمی و عرفانی شهید فخری زاده گفت: روحیه علمی و جهادی دانشمندان در حوزه دفاعی و هسته‌ای همواره کشور را در مسیر توسعه قرار داده که شهید فخری زاده از جمله مصادیق چنین دانشمندانی در کشور بود.

وی با بیان اینکه افرادی همچون شهید فخری زاده باعث تولید قدرت و عزت در کشور شدند اظهار داشت: به طور قطع آثار و خدمات شهید فخری زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد.

قالیباف با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد تصریح کرد: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

رئیس مجلس گفت: از خداوند توفیق می‌خواهیم که ما نیز با فرهنگ شهدایی همچون فخری زاده در مسیر سیدالشهدا گام برداریم و در این مسیر یاور رهبری و خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: به طور حتم خون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده عزت و استقلال کشور را حفظ و تقویت خواهد کرد و باعث تداوم راه انقلاب می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی شهید فخری زاده را شخصیتی با روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد و پرورش یافته در مکتب حضرت امام توصیف کرد و گفت: عموم جامعه بعد از شهادت شهید فخری زاده تا حد مختصری با عظمت شخصیت و کار ایشان آشنا شدند که همه اینها ناشی از گمنامی و تواضع شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

منبع: الف

کلیدواژه: خون شهید فخری زاده شهید فخری زاده رئیس مجلس هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد