Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجیو پرز بعد از 190 مسابقه سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید.

سرجیو پرز سال پر افت و خیزی را تجربه کرد و در حالی که به آخرین مسابقه خود در ریسینگ پوینت نزدیک می شود، سرانجام طلسم بلندمدت خود را شکست.

به گزارش طرفداری، سرجیو پرز قبل از گرندپری 2020 صخیر، هیچگاه طعم پیروزی در فرمول یک را نچشیده بود. او 9 بار روی سکو رفته بود و هفته گذشته فاصله ای تا ثبت دهمین پودیوم خود نداشت که در اواخر مسابقه با بدشانسی محض، خودروی او خراب شد و راننده مکزیکی نتوانست ماموریت خود را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته بعد اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد و در حالی که پرز در دور نخست مسابقه به رتبه هجدهم سقوط کرده بود، توانست مسابقه را زودتر از سایرین تمام کند تا بعد از حضور در در 190 مسابقه، سرانجام به سکوی نخست برسد. 190 مسابقه پرز، طولانی ترین حضور یک راننده برای چشیدن طعم اولین پیروزی در فرمول یک است. پرز اولین راننده مکزیکی فرمول یک از سال 1970 است که موفق به پیروزی در یک مسابقه می شود. این راننده 30 ساله اکنون صد و دهمین برنده متفاوت تاریخ فرمول یک است.

سرجیو پرز که هنوز آینده مشخصی ندارد، با کسب 125 امتیاز، در رتبه چهارم جدول راننده ها قرار دارد و فاصله 13 امتیازی او با دنیل ریکاردو در رتبه پنجم، شانس او برای حفظ رتبه اش در پایان فصل را زیاد کرده است. پرز به طور قطع به رتبه چهارم یا پنجم خواهد رسید که بهترین عملکردش در فرمول یک خواهد بود و این در حالی است که او 2 مسابقه را نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد. قرارداد پرز با ریسینگ پوینت امسال تمام می شود و از سال آینده سباستین فتل جانشین این راننده مکزیکی در ریسینگ پوینت (استن مارتین آینده) خواهد شد. پرز هنوز برای فصل بعد صندلی در فرمول یک ندارد، اما این راننده مکزیکی این فصل ثابت کرد که بسیار شایسته حضور در فرمول یک است و بدون شک باید در فرمول یک حضور داشته باشد. شنیده می شود که ردبول، مقصد احتمالی پرز در فصل بعد خواهد بود.

سرجیو پرزسرجیو پرزسرجیو پرزبیشتر بخوانید:

فرمول یک | ترکیب هاس برای فصل 2021 تکمیل شد؛ میک شوماخر به تیم هاس پیوست

هِیلو، قطعه محافظ رانندگان فرمول یک، چگونه در گرندپری بحرین جان رومن گروژان را نجات داد؟ (عکس)

نگاهی به برخی از مرگبارترین حوادث تاریخ فرمول یک؛ از ژول بیانکی و ژیل ویلنوو تا ایرتون سنا

تعیین خط گرندپری صخیر / والتری بوتاس با اختلاف 0.02 ثانیه‌ای نسبت به جرج راسل پول پوزیشن را کسب کرد

فرمول یک | رومن گروژان در گرندپری ابوظبی شرکت نخواهد کرد؛ پایان کار راننده فرانسوی در فرمول یک

میک شوماخر قهرمان فصل 2020 مسابقات فرمول دو شد

مسابقه اصلی گرندپری صخیر / پیروزی معجزه‌آسای سرجیو پرز در شب شکسته شدن قلب‌ها برای جرج راسل!

فرمول یک | افسوس جرج راسل بابت از دست دادن پیروزی در گرندپری صخیر (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرمول یک سرجیو پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در مرکز نظامی کزوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

همزمان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که مبارزانش با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

پیش از این نیز مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک های اطراف غزه را هدف حمله های راکتی قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد. این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6087790

دیگر خبرها

  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی