Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه هفدهم آذر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شوهرم مرا وادار به سرقت می‌کرد!

پلیس مشهد طی چند روز گذشته در حالی دو باند گوشی قاپی و دستبرد به اموال داخل خودرو‌ها را در مناطق آبکوه و قاسم آباد متلاشی کرد که یکی از متهمان مدعی است به اجبار شوهرش، دست به سرقت می‌زند!

نقشه شیطانی برای رقیب عشقی

دختر ۲۶ ساله‌ای که مدعی بود رقیب عشقی اش با یک نقشه شیطانی او را بی آبرو کرده و دست به رسوایی بزرگی زده است، درباره این ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت نامادری ۴ ماه پس از مرگ پسر ۸ ساله

با گذشت ۴ ماه از مرگ پسر ۸ ساله، نامادری این کودک اعتراف کرد خوردن شربت متادونی که برای خودکشی خریده و در نوشابه ریخته بود باعث مرگ کودک شده است.

اظهارات متهم پس از قتل همسرش: کاش خودم را می‌کشتم

مردی که مدعی است به خاطر خیانت همسرش او را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

سرنخ جدید از مرگ زن معتاد در سطل زباله

تحقیقات پلیسی برای کشف راز مرگ زن معتادی که جسدش داخل سطل زباله پیدا شده بود با شناسایی خانواده وی وارد مرحله تازه‌ای شد.

اعتراف زن روانی به کشتن کودک ۲‌ماهه

زنی که دچار مشکلات اعصاب و روان است، در بازجویی‌های پلیسی به قتل فرزندش اعتراف کرد و گفت او را مسبب بدبختی‌های خود می‌دانست.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قتل سرقت کلاهبرداری تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند