Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: برخی از وزرا فقط در حد امضا زدن نامه‌ها و اتوماسیون اثرگذارند به همین دلیل وزارت پویا، خلاق و اثربخش نداریم. علیرضا اسدی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: واکنش آقای دکتر روحانی در مورد تصویب لغو پروتکل الحاقی از سوی مجلس شورای اسلامی نشان از ترس دستگاه دیپلماسی سیاسی و یا فراتر از آن خوف و حزن مهار نشدنی کابینه رییس جمهور از نمایان شدن پوچی و واهی بودن مذاکرات با آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رئیس جمهور از موفقیت صحبت میکنند. کدامیک از مذاکرات دستگاه دیپلماسی با آمریکا به موفقیت منتهی شده است شهادت قاسم سلیمانی موفقیت است یا شهادت محسن فخری زاده و یا کوچک ترشدن سفره‌ی مردم؟ نه تنها آب خوردن ملت ایران با مذاکرات و برجام حل نشد بلکه سفره‌های مردم نیز کوچک‌تر شد.

اسدی تصریح کرد: جالب این است که رئیس جمهور از لفظ من نیز استفاده می‌کند و می‌گوید که در دیپلماسی قوی بودند و هستند حداقل در این هفت سال کارشناسان حال حاضر جناح خودشان هم اذعان به شکست مذاکرات و برجام کردند چه برسد به نظر ملت ایران که بعد از رضای خداوند متعال، از همه چیز مهم‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران توجیح بعضی افراد و مسئولین را که میگویند فقط چند ماه مانده صبر کنیم تا این دولت برود را قبول نمی‌کنند، افزود: باید تا ثانیه‌های آخر رئیس جمهور هم کار کند و هم پاسخگو باشد!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: اگر نیت خدمت و انجام رسالت خدمت در جهت بهتر شدن رفاه، اعتقاد و رهروی ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است در این هفت سال عملکرد حائز اثر موثری دیده نشده است و مسئولین ملزم به پاسخگویی چرایی آن هستند.

وی در نقد عملکرد وزرا نیز بیان کرد:عملکرد کابینه آقای روحانی به حدی ضعیف است که نظر سنجی‌ها و آمار و ارقام رسمی از رسانه‌های رسمی دیگر برای مردم قابل باور نیست؛ زیرا آقایان وعده‌های زیادی داند، ولی حرفایشان روی زمین مانده و این عدم صداقت عدم باورپذیری و عدم اقناع جامعه را به دنبال دارد که عدم اعتماد به رسانه‌های رسمی کشور از نتایج همین رویه دولت آقای روحانی است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه بعضی از وزرا فقط در حد امضا زدن نامه‌ها و اتوماسیون اثرگذارند به همین دلیل وزارت پویا و خلاق و اثربخش نداریم، گفت: بعنوان مثال آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان یا آقای صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بجای نشان دادن آمار و ارقام بیایند و عملکرد کیفی خود را در جهت رشد جوانان و نوجوانان در ورزش و فرهنگ و رشد اعتقادات اسلامی رسانه‌ای کنند و واکنش ملت در این باره را ببینند!

اسدی با اشاره به اینکه اظهارات معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در مورد حضرت امام خمینی (ره) از اذهان ملت پاک نخواهد شد، اضافه کرد: عذرخواهی کفایت بقاء چنین فردی را بعنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نمیکند و باید عزل میشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تصویب لغو پروتکل الحاقی مذاکره با آمریکا عملکرد وزراء رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌ها با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به‌هنگام یاری کنند.

رئیس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رئیس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آئین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750979

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند