Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به متواری بودن یکی از قاچاقچیان بنام و اراذل و اوباش منطقه از سال 1389 به جرم کشف مواد مخدر از نوع کراک و شیشه اظهار کرد: در راستای اجرای دستور مقام قضایی دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در اجرای دستور مقام قضایی و با اطلاع از اینکه متهم در یکی از روستاهای اطراف زنجان سکونت دارد ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از اطلاع از حضور متهم در منزل اقدام به دستگیری وی کردند، اضافه کرد: در همین راستا متهم با استفاده از یک قبضه چاقو در برابر ماموران قدرت‌نمایی کرد که با شگردهای پلیسی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خانی‌پور تصریح کرد: در بازرسی از پشت بام منزل متهم پس از دستگیری، در یک قوطی پلاستیکی درب دار مقدار 20 گرم هروئین، 9 گرم شیشه به صورت بسته‌بندی شده و آماده فروش و همچنین مقدار هشت گرم شیره تریاک از کیف همراه وی کشف و ضبط شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر در اولویت کار پلیس قرار دارد.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری چهار سارق و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری مقام قضایی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت خرد و کلان در شهرستان خدابنده اجرا شد.

خانی‌پور افزود: با اجرای این طرح که در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد، چهار سارق شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد 6 فقره سرقت از مزارع و باغات کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور بیجار به زنجان شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی به عمل آمده از داخل جعبه خودرو 11 دستگاه انواع لوازم خانگی، تعداد 30 پارچه ظروف چینی چدن، چهار دستگاه لوازم صنعتی، تعداد 120 دستگاه ریش تراش و تعداد یک هزار و 470 ثوب البسه کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق عزم جدی مسؤولان و همکاری مردم را می‌طلبد تا با حمایت از کالای داخلی چرخه اقتصاد کشور به حرکت درآید.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک یا قطعی ناگهانی برق در منطقه، بلافاصله موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری زنجان مواد مخدر قاچاق جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مقام قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران